ساس ها حشرات کوچک و قهوه ای رنگی که خوراکشان خون انسان است.اگرساس بالغ باشد بدن آن به اندازه ی یک دانه ی سیب است.بدن ساس صاف است و به همین علت به راحتی میتواند در مخفیگاه پنهان شود.ساس ها به سرعت زاد و ولد می کنند و تاجایی که خون برای تغذیه وجود داشته باشد زندگی می کنند.این یعنی وقتی دریک خانه ساس پیدا می شود، ازبین رفتنش به این راحتی نیست.

ساس هالانه سازی نمیکنند و این یعنی مصیبت.چراکه به محض حضور دریک مکان پراکنده خواهندشد.در ادامه نکاتی را برای شما آموزش داده ایم تا بدانید بهترین راه از بین بردن ساس چیست و بعد از سمپاشی ساس چه باید کرد؟همچنین اینکه تمیزکردن بعد از سمپاشی ساس باید چگونه باشد.پاسخ به این سوال که بعد از سمپاشی ساس لباس ها شسته شوند یا خیر نیر درادامه پاسخ داده شده است.از بین بردن ساس

روش های از بین بردن ساس

روش های زیادی برای از بین بردن ساس وجود دارد.عده ای برای از بین بردن ساس از محلول های خانگی استفاده میکنند.عده ای با روش هایی مثل شستشو یانظافت قصد از بین بردن ساس ها را دارند.وعده ای با سم های قوی به مبارزه بااین جانوران موذی می روند اما هیچکدام از اینها پاسخ مسئله نیست.چراکه ساس ها پراکنده هستند.

از بین بردن ساس ها با سموم عادی و روش های خانگی مثل پیداکردن سوزن در انبار کاه است.ساسها بااین روش به زودی زاد و ولدکرده و باقدرت بیشتری تکثیر می شوند.

بهترین روش از بین بردن ساس:روش سم پاشی ترکیبی است.سمپاشی ترکیبی با سم مایع و سم گاز صورت می گیرد.بااستفاده از این روش سمپاشی،ازتخم ساس گرفته تا یک ساس بالغ از بین می رود.ازطریق سمپاشی ساس با روش ترکیبی سم مایع و گاز،ابتدا تمام ساس ها با سمپاشی مایع کشته خواهند شد و بعد برای تکمیل عملیات و کشتن ساس هایی که در درز ها و نقاط کور پنهان شده اند از طریق سمپاشی گازی استفاده می کنیم.سمپاشی ساس با روش ترکیبی تضمینی ترین روش برای گشتن ساس ها است.

بعد از سم پاشی ترکیبی چه اقداماتی باید انجام شود؟

ابتدا اینکه سم پاشی ساس حتما باید توسط شرکت سمپاشی صورت بگیرد. سمپاشی باید با تجهیزات مخصوصی صورت بگیرد که در شرکت های سمپاشی موجود است.بعد از سمپاشی حتما باید محیط را ترک کنید و مدتی در خانه نباشید.ساس ها از خون تغذیه می کنند و وقتی شما محل را ترک میکنید و بلافاصله سم پاشی صورت میگیرد احتمال بقا و زنده ماندن ساس ها به صفر می رسد.درمورد لمس مواد و اشیا سمی احتیاط کنید.ساس ها در رختخواب،لباس،روتختی لانه گزینی می کنند.باتوجه به نکته ی فوق ما نگزیر به سم پاشی موارد گفته شده هستیم.تمیز کردن بعد از سمپاشی ساس شامل شستشوی لباس ها،پتو ها،روبالشتی ها، و روتختی ها است که تماس مستقیمی با پوست دارند.بعد از سمپاشی نیازی به شستشوی ظروف و فرش ها نیست.بعد از سمپاشی ساس باید اقدام به جمع آوری حشرات مرده بکنید.جمع نکردن حشرات مرده باعث جذب حشراتی دیگر می شود.

غذاهای بدون پوشش که در معرض سمپاشی بوده اند را دور بریزید.

شستشوی لباس ها بعد از سمپاشی ساس

درمورد اینکه بعد از سمپاشی لباس ها شسته شوند؟ یا خیر باید گفت الیاف لباس محبوب ترین مکان برای پنهان شدن این موجودات مرموز است.بله یکی از مهم ترین مراحل از بین بردن ساس شستشوی لباس است.

لباس ها باید در دمای بالا شسته شوند.دمای آب نباید به پارچه آسیب بزند اما باید به حدی بالا باشد که موجب تمیزی البسه و کشته شدن تخم احتمالی ساس شود.لباس ها باید تا 30 دقیقه با دمایی بالا در خشک کن بچرخند.با چند روش پیشنهادی ساده میتوانید لباس هارا ضدعفونی کنید و خیالتان راحت باشد که لباس ها به حیاط خلوت ساس ها تبدیل نمی شود.

مراحل شستشوی لباسساس تخت خوابی

شستشوی لباس شامل سه مرحله ی کلیدی است:

دسته بندی،شستشو و خشک کردن،مرتب سازی.

ابتدا لباس ها را دسته بندی میکنید.زیرا وقتی لباس ها قرار است با بالاترین دما شستشه شود باید براساس بافت و رنگ لباس آنها را دسته بندی کنید و بالاترین دما را متناسب با جنس لباس ها انتخاب کنید.

چه زمانی برای تمیز کردن بعد از سمپاشی ساس مناسب است؟

بدترین اقدام بعد از سمپاشی این است که بلافاصله شروع به شستشو و نظافت منزل کنید.علت این امر این است که اثر گذاری یک سم به مدت زمان طولانی ماندن آن در فضا است.در زمان سمپاشی در محیط تردد نکنید.دو روز بعد از سم پاشی بهترین زمان ممکن برای نظافت است.بعضی از ساس ها بعد از سمپاشی به پناهگاه می روند و محل را ترک میکنند.اگر بلافاصله محیط را تمیز کنید یا اجازه ندهید بازه درمانی طی شود از اثر گذاری مفید سموم جلوگیری کرده ایدتکنسین های ما در سمپاشی غرب تهران در مورد اینکه بعد از سمپاشی ساس چه باید کرد؟آماده خدمت رسانی و مشاوره دادن به شما هستند.

تمیز کردن بعد از سمپاشی ساس با چه ابزاری صورت می گیرد؟

درمورد اینکه بعد از سمپاشی ساس چه باید کرد؟ ابزاری مناسب برای پاکسازی محیط را به شما معرفی خواهیم کرد.برای از بین بردن سموم و آفت ها از روی سطوح باید از شوینده هایی مثل اب و پودر صابون،جارو برقی برای جمع آوری اجساد حشرات،اسفنج یا اسکاج ظرفشویی استفاده کرد.استفاده زا دستکش برای تماس پیدا نکردن پوست با محیط الزامی است.چک لیستی از تمام محیط هایی که باید پاکسازی شود تهیه کنید.

تکنسین های ما در شرکت سمپاشی از آفت ها و سم هایی استفاده می کنند که خطرات جانی برای انسانها نداشته باشد.باوجود لحاظ کردن سلامتی انسانها به عنوان اصلی مهم درتهیه ی سم اما باز هم باید بعد از سمپاشی ساس اقدام به تمیز کردن محیط نمود.

بعد از سمپاشی ساس برای از بین بردن بوی سم چه باید کرد؟

بوی آزار دهنده ی سم همیشه افراد را به این شک می اندازد که آیا بعد از سمپاشی ساس لباس ها باید شسته شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اولاتوجه داشته باشید که استشمام بوی سم باعث مسمویت خواهد شد.بعد از سمپاشی میتوانیداز طریق روشن کردن فن،در و پنجره،کولر اقدام به از بین بردن بوی سم کنید.درمورد اینکه بعد از سم پاشی ساس چه باید کرد تا بوی سم از بین برود ، می توانید از ترکیب آب و جوش شیرین به عنوان ماده ای ضد عفونی برای پاک سازی استفاده کنید.محلول سرکه در مواد شوینده ی لباس نیز به از بین بردن بوی سم در الیاف آن کمک میکند. استفاده از سرکه به این صورت است که مقدار یک چهارم لیوان را به آب و مایع شستشوی لباس اضافه میکنید. یکی دیگر از روش ها برای از بین برد بوی سم در لباس ریختن بادی اسپلش یا عطر در اتو و اتو کردن لباس است.این عطر در الیاف لباس برای مدتی ماندگا رخواهد شد.

سخن پایانی

شرکت سمپاش باشی به عنوان یک شرکت سم پاشی در تهران با داشتن کادری مجرب برای هر مشکل یک راه حلی را آماده دارد.نحوه ی برخورد با هر حشره و سم پاشی آن متفاوت از دیگری است.درمورد اینکه بعد از سم پاشی چه باید کرد متخصصین و تکنسین های ما توضیحات کاملی به شما ارائه خواهند داد.تکنسین های ما توضیح خواهند داد که ما دقیقا چه خدماتی را انجام می دهیم و دلیل هر کار چیست.در سمپاشی ساس و دیگر حشرات تمام نکات ایمنی رعایت خواهد شد و با نقاط آسیب پذیر منزل طور شایسته ای رفتار خواهد شد.ما در سمپاشی غرب تهران امید داریم و تلاش می کنیم که هیچ عامل آسیب زایی باعث رنجش شما نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *