در حال حاضر اصلی ترین اقدام در مبارزه با حشرات و جانوران موذی، استفاده از سموم برای سمپاشی است. برای این کار بهترین راه کار شرکت های سمپاشی می باشد. مناسب ترین شرکت سمپاشی غرب تهران، مجموعه سمپاش باشی است که با استفاده از سم قوی و با کیفیت و ماهرترین افراد این مهم را انجام می دهد.
ضمن اینکه افرادی هم هستند که خودشان از عطاری ها سموم را خریده و بدون در نظر گرفتن دوز مصرفی، از آن استفاده می کنند. با این عمل، نه تنها باعث در معرض خطر قرار گرفتن سلامت افراد خانه می شود بلکه حشرات را نسبت به این گونه سموم مقاوم می سازد.
تا چند سال پیش، صدور مجوز فعالیت شرکت های سمپاشی وظیفه وزارت کشاورزی بود. اما در حال حاضر این وظیفه بر عهده وزارت بهداشت بوده که مجموعه سمپاشی باش دارای تمامیه مجوزها می باشد و جزء بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران است.

اهمیت و ضرورت سمپاشی چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که کنترل آفات امری ضروری است به خاطر آن که حشرات ناقل بیماری هستند و محیط زندگی شما را آلوده می کنند. هدف از حذف هر نوع آفت از محیط خانه شما، حفظ سلامت و امنیت شما خواهد بود. به عنوان مثال، حشرات می توانند مدفوع خود را بر روی مواد غذایی یا در نزدیکی آن ها باقی بگذارند.
این امر باعث می شود در صورت خوردن غذای آلوده، دچار بیماری و مسمومیت شوید. آفات حامل های ویروس و باکتری های خطرناک و سخت هستند که نیاز به درمان طولانی مدت دارند. در بعضی مواقع بیماری ها مانند آسم را بدتر می کنند.
بیشتر این آفات در محیطی غیر از خانه شکل می گیرند. اگر یک یا دو مورد دیدید مشکلی ندارد، اما اگر به طور منظم این حشرات را مشاهده کردید باید فورا با یک شرکت سمپاشی تماس بگیرید. از این رو شرکت ما به دلیل برگزاری سمپاشی ساس، سمپاشی کنه کبوتر، سمپاشی کک و …. بهترین انتخاب برای سمپاشی غرب تهران می باشد. در ادامه به انواع سمپاشی حشرات می پردازیم.

 

سمپاشی ساس توسط بهترین سم پاشی غرب تهران

سمپاشی ساس غرب تهران

ساس ها حشراتی بدون بال و به رنگ قرمز متمایل به قهوه ای هستند. شکل ظاهری این حشرات بیضی بوده که بعد از تغذیه از خون انسان متورم می شوند ولی در کل به صورت تخت و نازک می باشند به همین جهت به راحتی در درزها و شکاف ها پنهان شده و به سرعت حرکت می کنند.
از بین بردن حشرات مانند ساس بسیار سخت بوده و کار تخصصی می باشد که باید تحت نظر متخصص های سم شناسی و حشره شناسی انجام بگیرد. از زمانی که ساس ها وارد منزل شما شده تا موقع مشاهده آن ها، بین یک الی سه هفته زمان می برد. ابتدا خارش و گزش آن ها باعث تردید و شک اعضای خانه به بیماری های پوستی و یا وجود حشره ای موذی می شود.

متاسفانه برخی خانواده ها با اقدام عجولانه و اشتباه برای از بین بردن این حشره موذی می کنند و با خرید کردن سموم فسفره و کلره از عطاری ها یا سم فروشی ها که مصرف آن ها ممنوع است کار را دشوارتر خواهند کرد.
ساس تختخوابی، شب ها از خون انسان تغذیه می کند و روزها در لای درز و شکاف های رختخواب و لباس ها پنهان می شوند. این رفتار ساس ها باعث می شود که برای مشاهده دچار مشکل شوید و بعد از مدتی که تکثیر شدند شاهد لکه های سیاه روی ملحفه و تشک خود شوید.
درمان قطعی و 100 درصدی آن ها به سمپاشی تخصصی نیاز دارد که برای جلوگیری از ضرر و زیان، ابتدا با شرکت های دارای مجوز بهداشت تماس بگیرید. از این رو کارشناسان شرکت سمپاش باشی که زبده ترین سمپاشی غرب تهران هستند به موقع به محل مورد نظر شما آمده و بهترین و کارآمد ترین روش برای ریشه کن کردن حشرات و سمپاشی ساس غرب تهران را بصورت تضمینی ارائه می دهند.

 

خلاص شدن از دست حشرات موذی از جمله ساس ، کنه ، سوسک و … نیازمند سم پاشی اصولی همان حشره، با سموم مخصوص همان حشره می باشد که سمپاش باشی که ارائه دهنده خدمات سمپاشی غرب تهران است، تمامی موارد را رعایت میکند.

 

سمپاشی سوسک ریز و درشت غرب تهران

سمپاشی منازل، شامل طیف گسترده ای از راه ها برای پیشگیری، کنترل، از بین بردن و محافظت از خانه در برابر آفات است. سوسک ها در مناطقی مخفی به صورت گروهی زندگی کرده و سپس در شب برای تغذیه ظاهر می شوند این حشرات همچون مورچه یا زنبور اجتماعی نبوده و به صورت انفرادی و غیراجتماعی زندگی می کنند.
این حشرات ضربه یا نیش نمی زنند و به مواد خوراکی فاسد تمایل زیادی دارند و از مواد شیرین، روغنی و نشاسته تغذیه می کنند ضمناً این حشرات همه چیز خوار و فرصت طلب هستند. هر ماده ای از جنس کاغذ، کفش، غذای حیوانات خانگی، پارچه، چرم و حتی تغذیه از سایر سوسک ها از منابع تغذیه آن ها به شمار خواهد رفت.
حال به سمپاشی این حشرات می پردازیم:

1- سمپاشی سوسک درشت توسط بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران

دو عامل اصلی تکثیر سوسک درشت در منازل و ادارات، گرما و شبکه جمع آوری فاضلاب شهری هستند. سوسک فاضلاب یا سوسک حمام با سوسک درشت اسامی متعارف سوسک های آمریکایی می باشند. طبق نظریه استادهای معروف زیست شناسی از بین بردن سوسک های فاضلاب یعنی بر هم زدن چرخه نیتروژن در خاک و ضربه جبران ناپذیر به سلامت جنگل‌ها و جانداران کره زمین.
اما جای نگرانی نیست با وجود سمپاشی گسترده که در فاضلاب ها انجام شده، این سوسک ها منقرض نمی‌شوند به خاطر آن که این سوسک ها حتی در مقابل سلاح هسته‌ای مقاوم هستند در حالی که سوسک فاضلاب از کثیف ترین حشرات می باشد و سبب انتقال بیماری های بی شماری به انسان می شود.
به همین دلیل اگر به محیط زندگی و کار ما بیایند، باید سموم مصرفی جهت سمپاشی فاضلاب ها توسط افراد متخصص سموم و زیست شناسی و شرکت های دارای مجوز تایید شود. زیرا مصرف سموم فسفره علاوه بر ایجاد مقاومت در حشرات موذی با راه یافتن به منابع آب های زیرزمینی سبب آلوده شدن این منابع می شود.
به همین دلیل باید از بهترین سمپاشی غرب تهران یعنی شرکت سمپاش باشی برای از بین بردن کک و کنه و سوسک ها کمک بگیرید که فروش سم حشرات را هم انجام می دهند.

2- بررسی انواع مبارزه با سوسک های ریز

استفاده از دستگاه آلتراسونیک عملاً بی فایده است چون سبب پخش شدن سوسک ریز به همه جا می شود. اگر برای سم پاشی، محلول پاشی از سم هایی که مجاز یا پایروتیروئید هستند، استفاده کنید، در محیط ماندگاری ندارد، پی در نتیجه تخم های سوسک های ریز از بین نمی رود.
از آنجا که این حشره موذی مقاومت بسیار زیادی در برابر سموم و حشره کش دارد، پس اگر سم مجدد مصرف شود، مقاوم شده و روز به روز تعدادشان افزایش خواهد یافت. همچنین اگر از سموم مجاز و با ماندگاری بالا استفاده شود، خطرات سرطان زایی و حساسیت شدید تنفسی و پوستی را به همراه خواهد داشت.

سمپاشی سوسک غرب تهران
پس بهترین راه برای نابودی سوسک های ریز استفاده از طعمه هایی در قالب پودر و ژل است که قدرت جذابیت زیادی برای سوسک ها دارد و برای انسان و مواد غذایی هیچ گونه خطری ندارند. این مواد نیاز به شستشو و جابجایی اسباب و ترک منزل نخواهند داشت و از طرف دیگر بطور صددرصد سوسک های ریز را از بین می برد.
از این رو شرکت سمپاش باشی که بهترین سم پاشی غرب تهران است با استفاده از بهترین و مطمئن ترین طعمه ها که توسط برندهای معتبر دنیا تولید شده است به شما هموطنان عزیز برای ریشه کنی این حشره مزاحم و موذی یاری می نماید.

از بین بردن کنه کبوتر توسط سمپاشی غرب تهران

این حشره یک کنه نرم است که ناقل انواع پاتوژن های بیماری زا می باشد که از کبوتر و ماکیان وحشی در شب تغذیه می کند. این کنه مدت کوتاهی روی طعمه خود می خوابد تا موقعی که تغذیه از خون را انجام دهد. وقتی کبوترها در دسترس این حشره نباشند، به دنبال میزبان های دیگر می گردند به همین دلیل به خانه ها آمده و انسان ها را گاز می گیرند.
وقتی به انسان ها حمله می کنند، باعث واکنش های موضعی و مشکلات جدی و خطرناکی برای انسان ها می شود. این حشرات موقع خروج از تخم تا اخر زندگیش، شروع به خونخواری می کنند و به همین دلیل از اهمیت ویژه بهداشتی و پزشکی برخوردار است.

سمپاش باشی بهترین مرکز سمپاشی در غرب سم پاشی انواع حشرات موذی را با سموم خارجی درجه یک انجام می دهد تا بتواند بهترین اثربخشی را فراهم کند.

عادت های کنه ارگاس ( کنه کبوتری ) :

1. شب ها تغذیه کرده و روزها در شکاف و منافذ پنهان می شوند.
2. معمولا در اتاق زیر شیروانی و سقف های کاذب، زیر فرش و موکت ها، پرده ها، داخل کلید پریز ها و مناطقی که کبوتر در آن ها زنددکی می کند وجود دارند.
3. حمله شدید کنه کبوتری می تواند ضعف در حیوان شده باعث مرگ کبوتر و بوی بد در خانه می شود.
مراحل سمپاشی کنه کبوتر توسط بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران (مجموعه سمپاش باشی ) به صورت زیر است:

سمپاشی کنه غرب تهران
1. ارایه مشاوره رایگان توسط کارشناسان حرفه ای و ماهر
2. ارایه بهتری راه مبارزه و سمپاشی
3. برآورد هزینه ها
4. رزرو انجام عملیات سمپاشی
5. ارایه و مشاوره برای آماده سازی منزل
6. اعزام مهندس مجرب و با تجربه در کنار کارشناسان سمپاشی
7. تعیین میزان آلودگی در منزل
8. آماده سازی منزل جهت انجام عملیات سمپاشی غرب تهران برای کنه کبوتر
9. ارایه خدمات و روش های مبارزه با کنه کبوتر
10. تعیین مدت زمان اثرگذاری و ریشه کنی تمام کنه ها توسط کارشناسان در محل
11. مشاوره نکات بعد و قبل سمپاشی کنه کبوتر
12. آموزش اصول بهسازی محیط در جهت از بین بردن کامل کنه کبوتری و ارائه راهکاهایی موثر برای جلوگیری از آلودگی مجدد
13. مشاوره و پشتیبانی در طول درمان تا ریشه کنی کامل

سمپاشی کک توسط بهترین سم پاشی غرب تهران

رنگ بدن کک ها قرمز مایل به قهوه ای است و حشراتی بدون بال و خونخوار هستند. بدن آن ها سخت، براق و پهن می باشد از طرفی به خاطر مو انسان، بسیار راحت و آسان روی سطح بدن میزبان حرکت می کنند.

کک ها که از خون میزبان تغذیه کرده و دارای پاهای قدرتمندی هستند که قادر به پرش حدود 7 اینچ به صورت عمودی و 14 اینچ به صورت افقی می باشند. ماده ها بر روی تخم های کوچک و سفید خود نشسته و این تخم ریزی در زیستگاه میزبان صورت می گیرد. در ادامه به سمپاشی این حشره می پردازیم:
کک نوعی انگل است و از 3000 گونه کک فقط 12 گونه به انسان حمله می کنند و حشراتی کوچک، بدون بال و خونخوار هستند که حرکت های آن ها به صورت جهشی می باشد. کک ها بیشتر از پستانداران و گاهی از پرندگان تغذیه کرده که مهم ترین گونه های کک، کک جوندگان، کک انسان، کک گربه و کک سگ است.

سمپاشی کک غرب تهران
برای مبارزه با کک ها در منازل می توان از سم پاشی با سموم مالاتیون 2%، گامکسان 1% و دیارینون 2% استفاده کرد. اما توصیه می شود که برای سمپاشی با شرکت های سمپاشی کک غرب تهران تماس گرفته که بهترین آن ها مجموعه سمپاش باشی است. این مجموعه برای کنترل آفات از سموم پیرتیروئیدی که خطر کمتری دارند برای مبارزه با کک استفاده می کند.

مناطق تحت پوشش شرکت سمپاش باشی برای سمپاشی غرب تهران

1- سرویس سمپاشی در منطقه ۲ برای محله های:

✓ شهرک غرب
✓ سعادت آباد
✓ ستارخان
✓ صادقیه
✓ گیشا
✓ مرزداران

2- سرویس سمپاشی در منطقه ۵ برای محله های:

✓ باغ فیض
✓ جنت آباد
✓ پونک
✓ سردارجنگل
✓ شهرک اکباتان
3- سرویس سمپاشی در تمام محله و منطقه 9 انجام می شود. شرکت سمپاش باشی تخصص ویژه و اصلیش در از بین بردن ساس، کک، کنه و سوسک می باشد.

4- سرویس سمپاشی در منطقه ۱۰ و محله های آن:

✓ استاد معین
✓ خیابان آزادی
✓ میدان شمشیری

5- سرویس سمپاشی در منطقه ۲۱ و محله های تحت نظز:

✓ دهکده المپیک
✓ چیتگر
✓ تهرانسر

6- عملیات سمپاشی در منطقه ۲۲ و محله های مورد نظر آن:

✓ شهرگ گلستان

سخن پایانی

محله غرب تهران از محله های اصلی و بزرگ شهر تهران محسوب می شود. به همین منظور و با در نظر گرفتن سایر شرایط، شرکت سمپاش باشی با چند سال تجربه در زمینه سمپاشی غرب تهران، طعمه گذاري و مبارزه با آفات خانگی و صنعتی مانند سوسک، ساس، موریانه، کنه، کک و… با افتخار در خدمت شما عزیزمان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *