به خدمات ما چند ستاره میدی؟

آیا تا به حال متوجه لکه های قرمز بر روی ملحفه خود شده اید؟ این لکه های کوچک خون می باشند. متأسفانه حشرات موذی و خطرناکی به نام ساس در تشک شما پنهان می شوند و خون بدن انسان یا حیوانات را می مکند. در این بخش راه حل رفع و نابودی ساس را به شما ارائه می دهیم و درباره از بین بردن ساس با سرکه صحبت می کنیم و به سوال آیا ساس با سرکه از بین می رود؟ نیز پاسخ داده ایم.

حقایقی درباره ساس

ساس ها از خانواده حشرات بوده اند و همانند بقیه موجودات هم نوعشان رشدی بسیار سریع و زود در محیط های آلوده خواهد داشت. این موجودات بدنی صاف و به اندازه یک دانه سیب دارند و نمی توانند پرواز بکنند. ساس ها اغلب در میان کالا و اقلام خواب و داخل درزهای اشیاء چوبی رشد و تکثیر می شوند و از خون موجودات زنده و گرم نظیر انسان و حیوانات تغذیه خواهد کرد. متاسفانه ساس حشره ای بسیار خوش مسافرت بوده، یعنی به آسانی از مکانی به مکان دیگر منتقل خواهد شد. از این رو علاوه بر منازل کثیف، در تمیز ترین ساختمان ها نیز ممکن است پیدا شوند، چون که امکان دارد به وسیله یک شیء آلوده و کثیف به آنجا انتقال یافته باشند.

این حشرات موذی روز گریز می باشند و به همین دلیل بیشتر فعالیتشان از نیمه شب آغاز و تا ساعت ۵ صبح ادامه خواهد داشت. طول عمر ساس ها اغلب تا چند ماه نیز رسیده و تا ۶۰ روز بدون هیچگونه غذا و خونی می توانند زندگی بکنند. تغذیه این حشرات موذی به این گونه می باشد که ابتدا پوست میزبان را سوراخ کرده و پس از آن بزاق خود را در آن تزریق می‌ کنند. ساس به وسیله این فرآیند به آسانی می تواند خون میزبان خود را بمکد.

از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره از بین بردن ساس می توانید با کارشناسان ماهر و با تجربه مجموعه سمپاش باشی تماس حاصل فرمایید و درباره سوالاتی نظیر از بین بردن ساس با بخارشوی، انواع ساس، سمپاشی ساس و … از این کارشناسان بپرسید.

از بین بردن ساس با بخارشویعلائم نشان دهنده وجود ساس در خانه

پیش از آنکه بخواهید درباره از بین بردن ساس با سرکه، سمپاشی ساس با سرکه و تاثیر سرکه بر این حشرات بدانید، باید مطمئن شوید که آن ها در منزل و محل زندگی و خواب شما وجود داشته باشند. برای این امر کافی است به محض دیدن چند علامت مشخص نظیر خارش پوست و قرمز شدن آن بعد از بیداری نسبت به وجود ساس در منزل خود حساس شوید که این علائم عبارتند از:

1. خارش پوست و قرمز شدن آن پس از بیدار شدن

اگر شما عزیزان از خواب بیدار شدید و مشاهده کردید پوستتان قرمز شده و به خارش افتاده ، احتمالا با ساس ها درگیر بوده اید. البته باید توجه کنید این خارش پوست و قرمزی در اثر وجود هر نوع حشره ای ممکن است باشد. پس چطور می توان مشخص کرد که ساس ها منشا این قرمزی بوده اند و یا دیگر حشرات شما را گزیده اند؟ از این رو کافی است به سرعت لامپ اتاق خود را روشن نموده و محل خوابتان را بررسی کنید، اگر گزیدگی به خاطر فعالیت ساس‌ ها باشد، به آسانی می توانید مشاهده نمائید.گونه های ساس

2. وجود لکه های قهوه ای تیره بر روی کالای خوابتان

اگر لکه های قهوه ای نسبتا بزرگی را بر روی پتو، ملحفه و یا روبالشتی خود مشاهده کردید، به سرعت به دنبال راه چاره ای باشید. چون این لکه های قهوه ای در اثر ادرار یا مدفوع ساس اسجاد خواهد شد.

۳- وجود ضایعات پوستی بر روی رختخوابتان

ساس از خون انسان تغذیه خواهد کرد و به همین دلیل پوست را نیش می زند. اگر مشاهده کردید که روی کالای خوابتان ضایعات پوستی بیضی شکل و قهوه ای رنگ وجود دارد، حتما باید به وجود ساس در منزلتان شک کنید.

از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علائم وجود ساس، از بین بردن ساس با سرکه، سمپاشی ساس با سرکه، روش های سمپاشی موثر و پاسخ سوال «آیا ساس با سرکه ار بین می رود؟» می توانید با کارشناسان ماهر و با تجربه مجموعه سمپاش باشی تماس حاصل فرمایید.

سمپاشی ساس با سرکه

اگر به دنبال راهی ارزان و مفید برای از بین بردن ساس ها کوچک و تخم ساس ها هستید محلول سرکه روشی مناسب می باشد. مقداری سرکه سفید را داخل یک بطری ریخته و پیش از پاشیدن محلول مطمئن شوید که درپوش را محکم بسته اید. مناطقی که علائم ساس و تخم آن وجود دارد نظیر چارچوب تخت، طاقچه اتاق خواب، شکاف و درز سطوح و داخل مبلمان را اسپری نمائید.

باید این نکته را بدانید که این روش برای برخی ساس های کوچک، نابالغ و تخم ساس ممکن از موثر باشد. به همین دلیل بهترین روش استفاده از شرکت های سمپاشی معتبر نظیر مجموعه سمپاش باشی است که سمپاشی ساس را به صورت ترکیبی که شامل دو نوع سم مایع و یک سم گاز هستش انجام می شود و باید به این مورد نیز توجه کنید که بعد از سمپاشی بهتر است 2 روز محل را ترک نمائید.

آیا ساس با سرکه از بین می رود؟

باید به این نکته دقت کنید که سرکه ممکن است ساس های تازه متولد شده و برخی از آن ها را نابود کند ولی بسیاری از ساس زنده می مانند و در برابر سرکه و سموم مختلف مقاوم می شوند. پس باید بدانید که سرکه باعث نابودی و ریشه کردن ساس ها نمی شود و فقط با سمپاشی ساس با سرکه و غیر اصولی سبب مقاوم شدن و سخت تر از بین رفتن ساس خواهد شد.

پس متوجه شدید که از بین بردن ساس با سرکه به طور کامل امکان پذیر نمی باشد. از این رو حتما برای ریشه کن کردن و نابودی کامل ساس، در اولین زمان مشاهده و متوجه شدن این که ساس در خانه شما وجود دارد باید با شرکت های سمپاشی معتبر و بزرگ تماس بگیرید تا سمپاشی اصولی انجام شود. به همین دلیل مناسب ترین انتخاب، شرکت سمپاش باشی است که از پرنسل ماهر و با تجربه برای سمپاشی ساس استفاده می کند.

این مجموعه به تمام محله های منطقه 2 سرویس دهی داشته و سمپاشی انواع حشرات موذی را با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد. باید بدانید که سمپاشی حشرات مختلف متفاوت بوده و می توانید برای مشاوره با شماره داخل سایت مجموعه سمپاش باشی تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سمپاشی ساس منزل

اهمیت سمپاشی ساس منزل با توجه به مشکلات و بیماری هایی که این حشره موذی دلیل آن ها است، مشخص خواهد شد. وجود ساس در منزل می تواند سبب انتقال بیماری های خطرناکی نظیر عفونت های شدید، خارش، اگزما پوستی، کم خوابی و همینطور حساسیت های شدید شود.

شما عزیزان برای نابودی کامل ساس ها باید از خدمات شرکت های بزرگ سمپاشی استفاده کنید که بهترین انتخاب شرکت سمپاش باشی می باشد که تمام پرنسل آن اموزش دیده و ماهر هستند و بهترین زمان سمپاشی ساس را می دانند.

نحوه سمپاشی ساس توسط سمپاش باشی

روش سمپاشی ساس به وسیله کارشناسان حشره شناس ماهر و باسابقه مجموعه سمپاش باشی مشخص خواهد شد، ولی به طور کلی روش هایی که برای نابودی ساس در خانه ها نظیر از بین بردن ساس با سرکه و … مورد استفاده قرار می گیرند روشی مناسب نمی باشند و باید از شرکت های سمپاشی استفاده کنید.شکل ساس

استفاده ترکیبی و به طور مخلوط از سم های مخصوص نابودی ساس می تواند نقش بسیار زیادی در خروج ساس از مکان هایی که به عنوان پناهگاه و خانه انتخاب کرده اند، داشته باشد. به همین خاطر ساس بعد از خارج شدن از محیط امن خود به خاطر ارتباط مستقیم که با سمومی استفاده شده داشته، به طور کامل نابود خواهد شد..

کارشناسان و متخصصین سمپاشی ساس در مجموعه سمپاش باشی با استفاده از ترکیب سم های غیر شیمایی و با کیفیت و بی خطر برای انسان، تا ریشه کن کردن کامل ساس همراه شما خواهند ماند و شما را در هر مرحله از سمپاشی یاری و همراهی می کنند.انتخاب روش نابودی ساس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نباید به هیچ وجه از روش های خطرناک یا سم های شیمیایی برای آسانی و راحتی کار و همینطور مشاهده سریع تر نتایج استفاده نمود.

شما عزیزان می توانید برای کسب آگاهی از روش های سمپاشی ساس و سموم استفاده شده در سمپاشی و … با کارشناسان ماهر ما تماس بگیرید و ابهامات و سوالات خود را برطرف نمائید.

سخن آخر

ساس یکی از حشره بسیار موذی و مزاحم لوده که در منافذ تخت خواب، مبل، صندلی و لوازم خانه یا دیوارها مخفی خواهد شد و به آسانی در طی روز دیده نمی شوند. این حشره به زمان شب بیرون آمده و شروع به خوردن خون انسان و حیوانات دیگر می کند. در این مطلب متوجه شده ایم که از بین بردن ساس با سرکه امکان پذیر نمی باشد و سمپاشی ساس با سرکه سبب مقاوم شدن آن ها می شود. از این رو در صورتی که شما این حشره را مشاهده یا متوجه حضورش شدید، بهترین راه درخواست از شرکت سمپاش باشی است که با ارسال پرسنل آموزش دیده و با تجربه و با استفاده از سموم درجه یک و مرغوب این حشره را به صورت کامل در خانه شما از بین خواهند برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *