به خدمات ما چند ستاره میدی؟

سمپاشی سوسک

این روزها در زندگی های شهری یکی از شایع ترین مشکلات در مورد محل سکونت و خانه ها وجود سوسک های ریز و درشت است. سوسک ها را می توان در انواع سوسک فاضلاب، سوسک درشت، سوسک ریز و سوسک کابینت یافت.

در این بین سوسک ریز و سوسک کابینت را می توان شایع ترین سوسک هایی دانست که خانه و یا محل کار انسان ها را به تصرف خود در می آورند.

اگر شما نیز از وجود سوسک ها در خانه یا محل کار خود خسته شده اید بی شک چاره شما نزد مجموعه سمپاش باشی است. این مجموعه به واسطه برخورداری از تیمی حرفه ای و نیز به کارگیری متریالی عالی و اورگانیک خانه یا محل کار شما را در سریع ترین زمان ممکن از هر نوع سوسکی پاکسازی می کنند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در ادامه این مطلب تمامی آن چه که شما باید در مورد مجموعه سمپاش باشی و نیز رهایی از این سوسک ها بدانید گفته خواهد شد، با ما همراه باشید:

مجموعه سمپاش باشی بهترین گزینه برای سمپاشی سوسک

تیم سمپاش باشی را می توان به جرأت بهترین شرکت سمپاشی سوسک به شمار آورد. این شرکت با استفاده از موادی کاملاً اورگانیک و گیاهی به جنگ سرسخت ترین سوسک ها می رود. از این رو در زمانی کوتاه هر نوع سوسکی را که در محل وجود دارد از بین خواهد برد.

سمپاشی سوسکهمان طور که گفتیم متریال مورد استفاده توسط این شرکت کاملاً طبیعی هستند. برای همین جهت سمپاشی سوسک در محل نیازی به تخلیه نیست. در واقع بدون جابجایی وسایل، سمپاشی محل انجام شده و پس از آن نیز احتیاجی نیست که به شستشوی تک تک وسایل بپردازید.

به نوعی این مواد هیچ گونه ضرری برای انسان به همراه نداشته و تنها بر روی سوسک ها کارساز است. در ادامه برخی از خدمات سمپاش باشی در زمینه سمپاشی سوسک را با هم بررسی می کنیم:

خدمات مجموعه سمپاش باشی در زمینه سمپاشی سوسک

1. سمپاشی سوسک کابینت

سوسک های کابینت را می توان یکی از چندش آورترین حشرات دانست. این سوسک ها به راحتی از طریق هر روزنه ای به داخل ساختمان نفوذ می کنند.

این سوسک به سرعت زاد و ولد کرده و با ورود یک سوسک خیلی زود خانه یا محل کار شما را پر از سوسک خواهند نمود.

از آن جایی که در آشپزخانه به طور معمول مواد غذایی مختلفی وجود دارد. این محل را می توان بهترین گزینه برای رشد و تکثیر سوسک کابینت دانست. برای همین این سوسک ها بیشتر در آشپزخانه و کابینت ها دیده می شوند.

اما بعد از مدتی این سوسک ها با زیاد شدن، به دیگر بخش های محل کار یا خانه شما نفوذ می کنند. شرکت سمپاش باشی با سمپاشی به طور کامل تمامی سوسک های کابینت را از بین خواهد برد.

 

2. سمپاشی سوسک منازل (سمپاشی خانه برای سوسک)

سوسک ها موجودات کثیفی هستند که به راحتی آلودگی را انتقال خواهند داد. وجود سوسک ها در خانه که محل زندگی و استراحت ما انسان هاست می تواند زمینه ساز آلودگی ها و بیماری های مختلفی گردد.

یکی از خدمات برجسته مجموعه سمپاش باشی سمپاشی سوسک منازل است. اگر در خانه با سوسک های ریز و درشتی رو به رو شده اید تنها کافی است با شرکت سمپاش باشیتماس بگیرید.سمپاشی سوسک در تهران

تیم برجسته سمپاش باشی در کمترین زمان ممکن محل زندگی شما را از هر نوع سوسکی پاک می کنند.

 

3. سمپاشی سوسک ریز

سوسک های ریز که به سوسک آلمانی نیز معروف هستند را می توان یکی از زیادترین نوع سوسک ها در محیط های مختلف دانست. این سوسک ها در محیط های مختلف نظیر آشپزخانه خانه ها، رستوران ها و یا اغذیه فروشی ها بیشتر دیده می شوند.

این سوسک ها ربطی به راه آب ها و فاضلاب ها ندارند. بهترین محل برای رشد و تخم گذاری این سوسک ها محیط های گرم و مرطوب است. در واقع این سوسک ها بیشتر در پشت آبگرمکن، اجاق گاز، موتور یخچال و درون کابینت ها به ویژه زیر سینک ظرفشویی خود را مخفی می کنند.

خیلی از شرکت های سمپاشی سوسک در این زمینه از سم های شیمیایی استفاده می کنند. این سم ها اثرات خیلی بدی را بر روی انسان ها به جای می گذارند. این در حالی است که شرکت سمپاش باشی با سموم گیاهی به راحتی شما را از شر این سوسک ها آسوده می سازند.

در خدمات سمپاشی سوسک ریز توسط توسط تیم سمپاش باشی ، تمامی درز و شکاف های خانه، درب کابینت ها و درون وسایل خانه مانند یخچال و لباسشویی به خوبی سمپاشی خواهند شد. چرا که سوسک های ریز کاملاً به این بخش ها نفوذ کرده و در آن جا تخم گزاری می کنند.

در واقع تیم سمپاش باشی تمامی نقاط خانه که احتمال نفوذ سوسک ها به آن جا وجود داشته را مورد هدف قرار می دهد. لذا هیچ راه فراری برای سوسک ها باقی نمی ماند.

برای همین شما می توانید با خیالی آسوده برای سمپاشی سوسک آلمانی نیز روی این مجموعه حساب باز کنید.

 

4. سمپاشی ساختمان برای سوسک

گاهی ممکن است سوسک ها در یک واحد ساختمان به قدری زیاد شوند که به خانه همسایه ها نیز بروند. و  در واقع به کل ساختمان نفوذ کنند.

یکی دیگر از خدمات مجموعه سمپاش باشی را می توان سمپاشی ساختمان برای سوسک دانست. از این رو شما این امکان را داشته تا به صورت دسته جمعی و برای کل ساختمان از خدمات سمپاشی کل ساختمان با سرعتی بالا و هزینه ای بسیار مناسب تر بهره مند شوید.

5. سمپاشی سوسک تضمینی

سمپاشی توسط مجموعه سمپاش باشی زیر نظر مجرب ترین و حرفه ای ترین نیروها انجام خواهد شد. از سویی این مجموعه مفتخر است که به منظور سمپاشی از مرغوب ترین و طبیعی ترین سم ها استفاده می کند.

از این رو این مجموعه ارائه دهنده سمپاشی سوسک تضمینی است. لذا شما با خیالی آسوده می توانید امور سمپاشی منزل یا محل کار خود را به این مجموعه بسپارید.

بی شک این مجموعه بهترین مجموعه سمپاشی سوسک تهران می باشد.

هزینه سمپاشی سوسک

یکی از فاکتورهایی که ممکن است در زمان نیاز به سمپاشی سوسک ذهن افراد را به خود مشغول کند هزینه سمپاشی سوسک می باشد.

واقعیت آن است که این پروسه هزینه ثابتی نداشته و تحت تاثیر پارامترهای مختلفی دچار تغییر خواهد شد. در واقع نیاز است که ابتدا محل مورد نظر اعم از خانه یا محل کار شما توسط تیم سمپاشی مورد بررسی قرار گیرد.

پس از آن بسته به متراژ فضای مورد نظر، نوع سوسک ها و تعداد سوسک ها و…. قیمت نهایی سمپاشی سوسک تعیین می شود.

اما بی شک هزینه سمپاشی سوسک در مقابل دردسرها و آلودگی هایی که این سوسک ها به همراه خواهند داشت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

البته لازم به ذکر است که در این بین بسیاری از شرکت ها برای کاهش هزینه سمپاشی سوسک به سراغ ارزان ترین سم ها می روند.

این در حالی است که این سم ها می توانند خطراتی بسیار جدی برای سلامت افراد به همراه داشته باشند. که تأثیرات آن ها ممکن است تا سال ها و حتی نسل به نسل نیز بین افراد در حال انتقال باشد.

لذا توصیه می شود در این زمینه به هیچ عنوان برای کمی کمتر شدن هزینه سمپاشی سوسک به هر شرکتی اعتماد نکنید. در واقع اعتماد با این شرکت ها بازی با جان و سلامت خود و عزیزان خود می باشد.

حتماً در زمینه انتخاب یک شرکت سمپاشی سوسک خوب تحقیق کنید. چرا که در واقع پرداخت هزینه سمپاشی سوسک را می توان یک سرمایه گذاری برای سلامت خود و خانواده دانست.

شرکت سمپاش باشی در این زمینه توانسته از سوی وزارت بهداشت مجوز گرفته و به صورت کاملاً قانونی فعالیت نماید. این شرکت همان طور که قبلاً نیز گفتیم از موادی کاملاً بی ضرر برای دفع سوسک ها استفاده می کند.

زمان مناسب برای سمپاشی سوسک ها

سمپاشی سوسک فاضلابیبهتر است هر ساله اعضای یک ساختمان به صورت همزمان و با هماهنگی مدیر ساختمان اقدام به سمپاشی سوسک کنند. این کار اثربخشی سمپاشی را بیشتر می کند.

به طور کلی بهترین زمان برای انجام سمپاشی سوسک در بهار و ماه های فروردین و اردیبهشت است. زیرا در این زمان رفته رفته هوا رو به گرمی رفته و زاد و ولد و تخم ریزی سوسک ها بسیار بیشتر خواهد شد. لذا با سمپاشی به موقع می توان به خوبی از زیاد شدن آن ها جلوگیری نمود.

اما با این حال در هر زمانی شما می توانید در صورت مشاهده سوسک در منزل یا محل کار خود برای سم پاشی سوسک اقدام نمایید.

راه های نفوذ سوسک ها به یک محیط

  1. سوسک های ریز یا سوسک های کابینت به طور معمول خود را از فضای باز زیر درب ورودی ساختمان به درون خانه شما خواهند رساند.
  2. یکی دیگر از راه های نفوذ سوسک ها به درون خانه پنجره ها و مسیر هواکش های آشپزخانه و دستشویی هاست.
  3. گاهی ممکن است در صورت ورود وسایل جدیدی چون مبل، شانه تخم مرغ و حتی لباس به خانه نیز زمینه ورود این حشرات به خانه فراهم شود.
  4. در مورد نفوذ سوسک های درشت فاضلابی یا سوسک حمام نیز راه هایی چون سقف کاذب، راه آب های ساختمان نظیر دستشویی، حمام و سینک آشپزخانه و همچنین درب و پنجره ها وجود دارد.

میزان مقاومت سوسک ها در برابر سمپاشی سوسک

سرسختی سوسک ها باعث شده که از بین بردن آن ها چندان راحت نباشد. در واقع برای دفع این حشرات نیاز است که از افرادی متخصص کمک گرفته شود.

برخی از سوسک ها حتی تا یک ماه نیز قادرند بدون غذا یا حتی 45 دقیقه بدون هوا و به صورت معلق در آب زنده بمانند. این حشرات همچنین در مقابل اشعه نیز مقاومت بالایی داشته و حتی در این شرایط تولید مثل بیشتری خواهند داشت.

سوسک ها از انسان ها و حیوانات تغذیه می کنند. این حشرات به راحتی بیماری و میکروب را انتقال داده و از این رو وجود آن ها در محل زندگی انسان می تواند بسیار خطرناک و بیماری زا باشد.

از این رو نیاز است که به محض اطلاع از وجود سوسک هایی با تعداد هر چه اندک، برای جلوگیری از تکثیر آن ها اقدام به سمپاشی سوسک نمایید.

راهکارهایی برای جلوگیری از شیوع دوباره سوسک در محل

در صورتی که هنوز خانه یا محل کار شما درگیر سوسک نشده است. یا این که به تازگی سمپاشی سوسک را انجام داده اید راهکارهای زیر به شما کمک می کند تا از نفوذ دوباره سوسک ها به محل جلوگیری کنید.

  1. غذاها را حتما در ظرف های سر بسته بگذارید و به هیچ عنوان ظرف غذا را برای مدتی طولانی در سینک رها نکنید.
  2. برای نگهداری زباله های روزمره در خانه و آشپزخانه حتماً از سطل های سربسته استفاده کنید.
  3. به طور مرتب فضای خانه به ویژه آشپزخانه را با آب و جارو تمیز نمایید.
  4. مطمئن گردید که هیچ یک از لوله های آب درون خانه نشتی ندارند و در صورت وجود نشتی به موقع نسبت به رفع آن اقدام کنید.
  5. برای پوشاندن درز بین کابینت ها، لوله ها، درب ها و پنجره ها از موادی مانند پشم شیشه و یا دیگر مواد این چنینی استفاده نمایید.
  6. به موقع نسبت به خالی کردن سطل آشغال آشپزخانه اقدام کنید.
  7. به هیچ عنوان اجازه ندهید خرده نان و غذا روی زمین باقی بماند.
  8. اجاق گاز و کابینت ها را مرتب تمیز کنید چرا که چربی روی آن ها محل مناسبی برای رشد دوباره سوسک هاست.
  9. از قرار دادن ظرف های کثیف در سینک و برای مدتی طولانی و به ویژه در شب ها که خانه در سکوت و تاریکی است خودداری نمایید.

میزان رشد و تکثیر سوسک ها

در بخش انتهایی شکم سوسک های ماده قسمتی برای نگهداری تخم ها وجود دارد. به طور معمول در سوسک های آلمانی ماده در این کیسه 30 تا 40 تخم به صورت همزمان قابل نگهداری است. این تخم ها اول از همه به شکل پوره سفید رنگ هستند و به تدریج در اثر قرارگیری در معرض هوا و پس از گذشت زمانی 3 تا 4 ساعته شکل سخت تری به خود گرفته و تیره تر می شوند.

در سوسک های زیر آشپزخانه این 40 تخم از زمانی که حالت تخم داشته تا بالغ شدن به 3 تا 4 ماه زمان نیاز دارند. این حشرات طول عمری یک ساله داشته و در طی زمان زندگی خود تقریباً در صورت قرار گیری در شرایط مساعد قادر به تولید 300 تا 400 تخم می باشند.

در زمان سمپاشی سوسک ها حتماً باید محل تخم گذاری آن ها نیز شناسایی و سمپاشی شود. چرا که در غیر این صورت به طور کامل سوسک ها از بین نمی روند. و بعد از مدتی سر و کله سوسک های از تخم در آمده پیدا می شود.

اهمیت و لزوم سمپاشی سوسک

سوسک ها حشرات کاملاً نرم و بدون استخوانی هستند. از این رو به راحتی توانسته خود را در کوچکترین منافذ نیز پنهان کنند. زباله ها و لوله های فاضلاب را می توان بهترین محل برای زندگی برخی از سوسک ها دانست.

سمپاشی سوسک درشتسوسک ها در طی شب از تاریکی فضا استفاده کرده و در خانه شروع به گردش می کنند. این موضوع باعث شده که خیلی از افراد تا مدت ها از وجود سوسک در خانه خود اطلاعی نداشته باشند. اما این حشرات شب ها برای تغذیه از پناهگاه خود خارج شده و به سراغ باقی مانده مواد غذایی می روند.

زاد و ولد سوسک ها مانند هر حشره دیگری بسیار بالاست و خیلی زود به تمام ساختمان نفوذ پیدا می کنند. در این مورد بهترین و موثرترین راه سمپاشی سوسک می باشد. در واقع نمی توان انتظار داشت که با یک اسپری سوسک کش به جنگ این سوسک ها رفت.

خیلی از افراد سعی می کنند با بهره گیری از روش های خانگی چون رعایت نظافت و درنظرگیری میزان رطوبت فضا از تجمع سوسک ها جلوگیری کنند. این در حالی است که این راهکارها پس از نفوذ سوسک ها به محل چندان کارساز نخواهند بود. در واقع نمی توان انتظار داشت که با این روش ها سوسک های موجود در محل دیگر زاد و ولد نکنند.

به نوعی این راهکارها برای زمانی کارآمد هستند که درون محیط سوسکی وجود نداشته باشد. اما برای ریشه کن شدن سوسک ها از خانه یا محل کار باید به سراغ روش جدی تری که همان سمپاشی سوسک است رفت.

این روش برای محیط های مختلف و با هر متراژی قابل اجراست و تاکنون تنها روشی است که رضایت صد در صدی افراد را به خود اختصاص داده است. البته منظور از سمپاشی، در واقع سمپاشی سوسک به صورت کاملاً اصولی و توسط تیمی کاربلد و حرفه ای است.

در واقع بایستی بسته به شرایط میزان مشخصی از سم برای کسب نتیجه ای عالی مورد استفاده قرار گیرد. گاهی عدم استفاده مناسب از سم یا اسپری های سوسک کش تنها این حشرات را نسبت به سم مقاوم کرده و باعث می شود که از بین بردن نسل بعدی آن ها به کار دشوارتری تبدیل شود.

لذا بهتر است که از همان ابتدا این کار را به کاردان آن سپرد.

خطر سمپاشی سوسک به صورت غیرتخصصی

خیلی از افراد ممکن است برای از بین بردن سوسک های درون خانه یا محل کار خود به صورت خودجوش دست به کار شوند. این افراد به طور معمول برای از بین بردن سوسک ها از اسپری های مختلف سوسک استفاده می کنند.

این در حالی است که این اسپری ها به هیچ عنوان در نابودی سوسک ها تاثیری ندارند. تنها استفاده از این اسپری ها در خانه زمینه ساز بیماری های تنفسی برای افراد حاضر در محیط می شود.

در این بین کمک گرفتن از شرکت های غیرتخصصی نیز می تواند ضمن به هدر رفتن پول شما خطرات دیگری چون بیماری خود و افراد خانواده و یا همکاران شما را به همراه داشته باشد. لذا توصیه می شود در این زمینه به سادگی به هر کسی اعتماد نکنید.

در این روش استفاده از تجربه های شخصی دوست و آشنا برای دفع خانگی سوسک ها نمی تواند به شما کمکی کند. تنها با استفاده از سمپاشی سوسک آن هم به صورت کاملاً اصولی و توسط افراد متخصص می توان از شر سوسک ها راحت شد.

شرکت سمپاش باشی با تحقیق چند ساله در زمینه بهترین روش دفع سوسک ها و انواع حشرات موذی به بهترین و بی ضررترین فرمول دست یافته است. مواد مورد استفاده توسط تیم سمپاش باشی به خوبی توانسته با اثربخشی بالا و نیز کمترین میزان ضرر به شما در پاکسازی محل مورد نظر از سوسک و انواع حشرات موذی نظیر ساس کمک کند.

محل های مورد علاقه سوسک ها

به طور معمول سوسک ها عاشق گرما هستند و برای همین بیشتر برای مخفی شدن بخش هایی چون پشت رادیاتورها و لوله های آب گرم را انتخاب می کنند.

از دیگر بخش هایی که سوسک ها برای پنهان شدن به سراغ آن ها خواهند رفت می توان به محل های زیر اشاره کرد:

  • تخت خواب
  • پشت یخچال و اجاق گاز
  • داخل کابینت و بین ظروف آشپزخانه
  • درز دیوارها و چهارچوب درها و مبلمان
  • توالت
  • حمام
  • محل نگهداری حیوانات خانگی
  • زیر زمین ها
  • درون تلویزیون و دیگر وسایل الکتریکی
  • دودکش بخاری
  • و…

اهمیت سمپاشی سوسک از نظر پزشکی

سوسک ها از غذاهای فاسد، پارچه، چسب کتاب و کثافات تغذیه کرده و بخشی از غذای خود را که هضم نشده دوباره بر می گردند. روی غذاها راه رفته و مدفوع می کنند. ماده ای از دهان و غدد خود ترشح می کنند که بوی نامطبوعی را به وجود می آورد.

لذا می توان گفت سوسک ها بیماری های زیادی را با خود به خانه یا محل کار شما انتقال خواهند داد. برخی از بیماری های قابل انتقال توسط این حشرات به شرح زیر است:

  1. بیماری های باکتریایی نظیر اسهال، وبا، تب تیفوئید و دیسانتری
  2. بیماری های ویروسی مانند فلج اطفال
  3. ایجاد واکنش های آلرژیک نظیر ناراحتی پوستی، تورم پلک، ناراحتی های تنفسی و خارش
  4. حمل تخم کرم های انگلی توسط این حشرات

از این رو نیاز است که به منظور جلوگیری از شیوع این قبیل از بیماری ها به موقع نسبت به سمپاشی سوسک در محل اقدام شود.

به منظور بهره مندی از خدمات سمپاشی سوسک شرکت سمپاش باشی تنها کافی است با شماره تلفن این شرکت تماس بگیرید. پس از آن خیلی سریع نیروهای این شرکت به سمت محل اعزام شده و در سریع ترین زمان ممکن سمپاشی سوسک را در محل انجام خواهند داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *