به خدمات ما چند ستاره میدی؟

سمپاشی سوسک منازل

این روزها در زندگی های شهری یکی از معضلات بزرگ راه پیدا کردن انواع سوسک ها به درون خانه هاست. این سوسک ها را می توان چندش آورترین و کثیف ترین نوع حشره ها به شماره آود. در واقع سوسک ها ضمن آن که چندش آور هستند می توانند بیماری های بسیاری را انتقال دهند. به نوعی سوسک ها می توانند سلامت انسان ها را نیز به خطر بیندازند.

سمپاشی سوسکلذا وجود آن ها در خانه برای سلامت انسان یک تهدید به شمار می رود. امروزه تنوع سوسک های منازل بسیار زیاد است و بسته به شرایط در خانه ها سوسک های مختلفی دیده می شود. در ادامه بیشتر با انواع سوسک ها و راه رهایی از آن ها که در واقع همان سمپاشی سوسک منازل است را با هم بررسی می کنیم.

اگر شما هم به دنبال راهی برای رهایی از سوسک های منزل خود هستید با ما همراه باشید. ما چاره این کار را می دانیم.

شماره های تماس:

09353045003

انواع سوسک منازل

در ادامه انواع سوسک های منازل آورده شده و تفاوت آن ها را با هم بررسی می کنیم. بررسی این تفاوت ها به ما در دفع هر چه راحت تر این سوسک ها کمک می کند.

سمپاشی سوسک ریز1. سوسک ریز یا سوسک آلمانی کابینتی

این نوع از سوسک ها همان طور که از نام آن ها پیداست در مقایسه با دیگر سوسک ها کوچکتر هستند. این سوسک ها علاقه زیادی به محیط های مرطوب و تاریک دارند. برای همین بیشتر در محیط هایی مثل حمام و کابینت های حمام خود را پنهان می کنند.

 طول این سوسک ها به یک تا یک و نیم سانتی متر رسیده و به رنگ قهوه ای روشن هستند. این سوسک ها در طی سه هفته قادر به تخم گذاری بین 150 تا 300 تخم می باشند. این سوسک ها به راحتی از دیوار و هر سطح عمودی بالا می روند.

برای همین حتی در بالاترین روزنه ها و منافذ هم لانه و تخم گذاری می کنند. لذا به شدت زود و سریع تکثیر پیدا می کنند. از این رو نیاز است که به محض شناسایی آن ها هر چه زودتر اقدام به سمپاشی سوسک منازل نمایید.

سوسک های ریز آلمانی شب ها در تاریکی شب از پناهگاه خارج شده و به سراغ غذا و آب می روند. این سوسک ها همه چیز خوار هستند و برای همین می توانند انتقال دهنده بیماری های خطرناکی باشند.

 

2. سوسک امریکایی

یکی دیگر از انواع سوسک هایی که در منزل دیده می شوند سوسک امریکایی است. این سوسک را می توان بزرگترین نوع سوسک خانگی دانست. اندازه این سوسک ها حتی به 5 سانتی متر هم می رسد. این سوسک ها به رنگ قهوه ای تیره و با تناژ قرمز دیده می شوند.

بال این سوسک ها بزرگ است و در تابستان تا چند متر قادر به پرواز هستند. پرواز کردن این سوسک ها باعث شده که حالت ترسناکی داشته باشند. این سوسک ها هم مانند بیشتر سوسک ها به گرما و رطوبت علاقه بیشتری نشان می دهند.

البته به معنای این نیست که این سوسک ها تنها در مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیر زندگی می کننه. بلکه این سوسک ها در کل کره زمین پخش هستند. این سوسک ها جزو سوسک های فاضلابی هستند.

در واقع بهترین مکان برای رشد و تکثیر این نوع از سوسک ها فاضلاب شهری است. برای همین بسیار آلوده هستند  و می توانند بیماری های بسیاری را به انسان انتقال دهند. این سوسک ها نیز به راحتی از طریق سمپاشی سوسک منازل از بین می روند.

 

 3. سوسک چوب

این سوسک ها اگر چه در دسته بندی سوسک های خانگی قرار ندارند اما در صورت نفوذ به خانه بیشترین آسیب را به وسایل شما وارد می کنند. در واقع این سوسک ها چوبخوار هستند و وسایل چوبی شما را هدف قرار خواهند داد.

این سوسک ها وارد چوب شده و با ایجاد حفره هایی در آن باعث پوک شدن آن می شوند. خوشبختانه این سوسک ها زیاد شایع نیستند اما با ورود به خانه می توانند به شما خسارت مالی زیادی بزنند. لذا حتما به محض دیدن این نوع از سوسک نسبت به سمپاشی سوسک منزل اقدام نمایید.

 

3. سوسک شرقی

این سوسک ها به رنگ قهوه ای تیره هستند و طول بدن آن ها به 20 تا 25 میلی متر می رسد. این سوسک ها به دلیل رنگ تیره ای که دارند با سوسک های سیاه یا همان سوسک های ریز کابینتی اشتباه گرفته می شوند.

این سوسک ها بال چندان بزرگی ندارند و حرکت آن ها تنها به صورت افقی است. سرعت حرکت این سوسک ها خیلی کم تر از سوسک های آلمانی است و قادر به بالا رفتن از دیوار نیستند. از نظر وزن و اندازه این سوسک ها تقریباً دو برابر سوسک های ریز آلمانی هستند.

این سوسک ها بیشتر به محیط های خنک تر علاقه دارند. به همین دلیل در جاهایی مثل زیر زمین ها، مجاری عبور آب و چاه ها و بخش های سردتر آشپزخانه و حمام زندگی می کنند. سوسک های شرقی در حیاط ها و مجاری فاضلاب نیز دیده می شوند. این سوسک ها با گذشته دو هفته بعد از پوست اندازی آخری نوزادی، خود قادر به تخم گذاری هستند.

سمپاشی سوسک منازل بهترین راه برای رهایی از انواع سوسک ها

تا به این جا انواع سوسک هایی که ممکن است در محیط خانه با آن ها رو به رو شوید را با هم بررسی کردیم. همان طور که می دانید همه دوست دارند که محل زندگی آن ها کاملاً تمیز و بهداشتی باشد.

این در حالی است که سوسک ها کاملاً مخالف این مسئله هستند. سوسک ها روی مواد غذایی راه رفته و به دلیل تغذیه از مواد مختلف و حرکت در محیط های آلوده ای مثل سرویس بهداشتی بسیار آلوده هستند.

این سوسک ها همچنین در محیط خانه مدفوع کرده و فضولات آن ها هم می تواند بیماری های بسیاری را انتقال دهد. برای همین باید به فکر راهی برای رهایی از آن ها بود. خیلی از افراد در این زمان خود وارد عمل می شوند.

و برای از بین بردن این سوسک ها، به سراغ انواع قرص، اسپری های سوسک کش و سم های شیمیایی می روند. این در حالی است که این موارد به هیچ عنوان راهی اصولی برای از سمپاشی سوسک منازل نیست. این مواد شیمیایی می توانند خطرات بسیاری را برای افراد خانواده به همراه داشته باشند.

چه بسا که این سمپاشی های خودسرانه در بیشتر مواقع تنها به قوی تر شدن سوسک ها منجر می شود. در واقع با این روش ها سوسک ها قوی تر از قبل به رشد و تکثیر ادامه خواهند داد. و این بار برای دفع آن ها به مواد قوی تر نیاز خواهد بود.

لذا نیاز است که از همان ابتدا سمپاشی سوسک منازل را به متخصص آن بسپارید. در این زمینه ما به شما مجموعه سمپاش باشی را به عنوان بهترین تیم معرفی می کنیم. در ادامه بیشتر با این تیم حرفه ای آشنا خواهیم شد.

 

مجموعه سمپاش باشی بهترین تیم سمپاشی سوسک منازل

این مجموعه با سابقه و تجربه ای که در زمینه سمپاشی سوسک منازل داشته می توانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید با خیالی آسوده سمپاشی منزل خود را به این تیم سپرده و نگرانی از بابت نتیجه نداشته باشید.

این شرکت از سوی سازمان بهداشت دارای مجوز است و به صورت کاملاً قانونی و اصولی در این زمینه به فعالیت می پردازد.

تیم کاربلد و متخصصص سمپاش باشی در زمینه سمپاشی سوسک منازل از بهترین و اورگانیک ترین مواد برای دفع سوسک ها بهره می گیرد. استفاده از مواد طبیعی و گیاهی توسط این مجموعه باعث شده که نیازی به تخلیه خانه پیش از انجام سمپاشی نباشد.

در واقع شما بدون نیاز به جابجایی وسایل خانه می توانید از خدمات سمپاشی سوسک منازل بهره مند گردید. علاوه بر آن پس از اتمام سمپاشی نیز احتیاجی به شستشوی وسایل نیست. چرا که این مواد کاملاً طبیعی هستند و کوچکترین آسیبی به شما نخواهند زد.

شما می توانید با تیم سمپاش باشی از سمپاشی سوسک منازل به صورت تضمینی بهره مند شوید. در واقع این تیم کاملاً نسبت به روش و مواد مورد استفاده خود در این زمینه اعتماد داشته و از این رو در قبال کار خود به شما گارانتی خواهد داد.

 

هزینه سمپاشی سوسک منازل

خیلی از شرکت های سمپاشی که در کار خود کمی شناخته شده هستند به بهانه های مختلف سعی در بالا بردن هزینه سمپاشی سوسک منازل دارند. این موضوع باعث شده که خیلی از افراد فکر کنند این کار واقعاً هزینه بر است و از فکر آن بیرون می آیند.

سمپاشی سوسک ریز در تهراناین در حالی است که برخی از تیم های کاربلد و متعهد به مشتری ضمن ارائه بهترین خدمات، مناسب ترین قیمت ها را برای کارهای خود در نظر می گیرند. از این رو شما با خیالی آسوده می توانید از خدمات این تیم ها بهره مند شوید.

در این بین برخی از شرکت ها نیز برای ارزان تر شدن هزینه ها و در نظر گیری هزینه پایین تر برای خدمات خود به سراغ موادی شیمیایی و بی کیفیت می روند. این مواد می توانند خطرات جدی را برای سلامت انسان به همراه داشته باشند. از این رو توصیه می شود در این زمینه به هر شرکت سمپاشی اعتماد نکنید.

 

نحوه محاسبه هزینه سمپاشی سوسک منازل توسط تیم سمپاش باشی

هزینه سمپاشی سوسک منازل به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت. در واقع برای تعیین قیمت نهایی باید برخی از پارامترها در نظر گرفته شود. برای همین شما می توانید با شرکت سمپاش باشی تماس بگیرید تا نیروهای خود را به منظور محاسبه هزینه به محل شما اعزام کنند.

تیم سمپاش باشی خیلی زود خود را به منزل شما رسانده و پس از بررسی محل، نوع سوسک، میزان آلودگی، متراژ فضا و عوامل این چنینی در نهایت هزینه سمپاشی سوسک منازل را اعلام خواهد نمود.

 

اقداماتی برای جلوگیری از تکثیر دوباره سوسک در منزل

پس از سمپاشی سوسک منزل در صورتی که برخی از نکات بهداشتی و ساده در نظر گرفته و رعایت شوند نیازی به سمپاشی دوباره نخواهید داشت. از این رو برای رهایی همیشگی از شر سوسک های مزاحم توصیه می شود بعد از سمپاشی سوسک منازل اقدامات زیر را اجرا نمایید:

1. اجازه ندهید شب ها ظرف کثیف در سینک بماند

ظرف های آلوده یکی از اصلی ترین منابع تکثیر سوسک ها هستند. برای همین توصیه می شود حدالمقدور ظرف ها را پس از استفاده بشویید تا ظرف ها در سینک جمع نشوند. علاوه بر آن با توجه به آن که سوسک ها شب ها از پناهگاه های خود بیرون می آیند بهتر است قبل از خواب ظرف های کثیف درون سینک را شسته و سینک را تمیز کنید.

لوگو سمپاش باشی2. به موقع سطل آشغال های درون خانه را خالی کنید

سطل آشغال ها هم محیط مناسب دیگری برای تغذیه سوسک ها هستند. برای همین توصیه می شود زود به زود نسبت به خالی کردن سطل زباله های درون خانه اقدام کنید.

 

3. همیشه خانه را تمیز نگه دارید

آلودگی خانه نیز به رشد و تکثیر سوسک ها کمک زیادی می کند. برای همین توصیه می شود مرتب خانه را نظافت کنید. کف آشپزخانه را تمیز کنید و همچنین اجازه ندهید که چربی روی کابینت ها و اجاق گاز بنشیند.

 

4. درز درب و پنجره ها را به خوبی بپوشانید

سوسک ها به راحتی می توانند از راه روزنه های ریز درب و پنجره خود را به درون خانه شما برسانند. با توجه به زاد و ولد سریع سوسک ها، حتی ورود یک سوسک به درون خانه شما برابر با تصرف نه چندان دور کل بخش های خانه شما توسط سوسک های بسیاری است.

از این رو به خوبی روزنه ها را بپوشانید تا سوسک ها نتوانند از خانه همسایه ها خود را به خانه شما برسانند.

 

5. برای مسیر چاه فاضلاب درب پوش بگذارید

از آن جایی که سوسک فاضلاب در لوله های آب و فاضلاب زندگی می کنند توصیه می شود برای جلوگیری از ورود این نوع از سوسک ها به خوبی مسیر چاه فاضلاب را در بخش هایی از خانه مانند توالت و حمام بپوشانید. با این کار امکان ورود این سوسک ها به درون خانه گرفته خواهد شد.

برای بهره مندی از خدمات سمپاشی منازل کافی است با شماره تلفن مجموعه سمپاش باشی تماس بگیرید. با مجموعه سمپاش باشی برای همیشه با سوسک های خانه خود خداحافظی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *