به خدمات ما چند ستاره میدی؟

اگر با وجود حشراتی مشابه دانه سیب در منزل خود روبه رو شده اید، با وجود راه حل های امروزی دیگر نباید بپرسید برای نابودی ساس چه کنیم بلکه باید همین الان دست به کار شوید. ساس ها حشراتی ریز اما بسیار مزاحم به خصوص در محیط منازل، اتاق ها، اتاق خواب، رختخواب وغیره هستند.
اگر هنگامی که با این حشرات در فضای منزل خود مواجه می شوید، نسبت به نابودی آن ها اقدام نکنید، با تخم ریزی ناگهان بسیار افزایش پیدا می کنند. همچنین اگرچه این حشرات موذی در ابتدا خطر خاصی ندارند اما به مرور زمان باعث ایجاد بوی بد در محیط و حتی بیماری های مختلف برای افراد می شوند.
به همین دلیل امروزه روش های بسیاری برای از بین بردن این موجودات ریز وجود دارد. بنابراین شما ابتدا باید با یکایک این شیوه ها و بهترین آن ها آشنا شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن نسبت به نابودی ساس ها اقدام کنید.

برای نابودی ساس چه کنیم؟

ساس ها یک دسته از حشرات موذی هستند که همچون سوسک ها، مورچه ها وغیره در محیط منزل خصوصا در فضاهایی همچون اتاق خواب و تخت خواب ظاهر می شوند. این موجودات دانه سیبی توانایی پرواز ندارند اما در کم ترین زمان نسبت به تخم ریزی و آلودگی محیط شما اقدام می کنند.
ساس ها بیشتر در مکان های تاریک مانند درز و ترک دیوارها، کمدهای چوبی، تخت خواب ها، تشک ها وغیره زندگی و تخم ریزی می کنند. تخم ریزی این موجودات پس از مدتی بوی بسیار بدی را به همراه دارد که کل فضا را تحت تاثیر قرار می دهد.برای نابودی ساس چه کنیم
همچنین باید بدانید این حشرات همانند برخی از موجودات خطرات و بیماری های جدی را در ابتدا به همراه ندارند اما اگر مدت زمان زیادی نسبت به نابودی آن ها اقدام نکنید، باعث مشکلات زیر می شوند:
• کم خونی در اعضای خانواده به دلیل خونخواری زیاد ساس ها
• بروز حساسیت در افرادی که نسبت به این موجودات حساس هستند
• بی خوابی یا کم خوابی
• خارش و بروز عفونت
• و موارد دیگر.
با توجه به این موارد به احتمال زیاد احساس نگرانی زیادی به شما دست داده است و می پرسید که برای نابودی ساس چه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید شیوه های مختلفی برای ریشه کن کردن ساس وجود دارد. برخی از این روش ها خانگی هستند اما بهترین آن ها سمپاشی ساس است. بنابراین در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به معرفی همه این روش ها می پردازیم.

روش های خانگی نابودی ساس

امروزه بیش از گذشته افراد در محیط منزل یا اتاق خواب خود با حشراتی دانه سیبی یا ساس ها مواجه می شوند. به همین دلیل روز به روز از شیوه های جدیدتری برای از بین بردن این موجودات استفاده می کنند. برخی از این روش ها خانگی و بعضی نیز به صورتی هستند که باید توسط افراد متخصص انجام شوند.

روش های خانگی نابودی این موجودات شامل موارد زیر می شوند:

گرد حشره کش

یکی از کارآمدترین شیوه های خانگی برای از بین بردن ساس ها استفاده از گرد حشره کش است. این گردها به صورتی هستند که از طریق آسیب به پوست سخت و اسکلت این موجودات آن ها را نابود می کنند.
تنها کافی است مقداری از این گردها را به مکان های مشکوک به محل زندگی ساس ها از جمله ترک ها، قاب تخت خواب، قرنیزها و قسمت چوبی بالای تخت استعمال کنید. در این صورت ممکن است این موجودات پس از مدتی از بین بروند و دیگر نپرسید که برای نابودی ساس چه کنیم.

اسپری مخصوص برای از بین بردن ساس

اسپری های مخصوص برای ریشه کن کردن ساس ها شامل نوعی حشره کش و IGR می شوند. این اسپری ها اختلال در رشد و تولیدمثل این حشرات را به همراه دارند. البته استفاده از اسپری ها به تنهایی موجب نابودی این موجودات موذی نمی شود و باید از روش های دیگر نیز کمک بگیرید.
زیرا اسپری مخصوص نابود کردن ساس تنها موجب از بین رفتن تخم و کرم های این حشره می شود و موجودات بالغ را از بین نمی برد. با توجه به این موضوع اگر با استفاده از این روش موفق نشدید، بهتر است از مراکز سمپاشی ساس غرب تهران مانند سمپاش باشی کمک بخواهید.

اسپری هواپخش

اسپری های هواپخش مخصوص نابودی حشرات ساس دیگر روش خانگی برای آسودگی از حضور این موجودات در منزل شما هستند. البته توجه داشته باشید که این اسپری ها در انواع مختلف، با مواد تشکیل دهنده و مشخصات گوناگون تولید و عرضه می شوند.
بنابراین در زمان خرید با مطالعه برچسب آن از چگونگی استفاده از اسپری مورد نظر اطمینان حاصل کنید. با استفاده از این اسپری ها تاحدودی پاسخ این سوال که برای نابودی ساس چه کنیم را دریافت خواهید کرد.

استفاده از بخار

برخی از افراد می پرسند که آیا ساس با شستشو از بین می رود؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید شاید تاحدودی شستشو تاثیر داشته باشد اما موثرتر از شستشو، حرارت و بخار است. به همین دلیل می توانید با استفاده از دستگاه های بخار به خصوص بخار خشک یا کم بخار این موجودات را نابود کنید. از بخار این دستگاه ها باید در تشک ها، زیرتخت، مبلمان وغیره استفاده کنید.

آفت کش های نواری

اگر برخی از وسایل شما نسبت به حرارت دستگاه های بخار حساس هستند، برای نابودی ساس در آن ها باید از آفت کش های نواری استفاده کنید. به طوری که وسایل را همراه با این آفت کش ها در یک ظرف دربسته بگذارید تا بخارهای بدون بوی این نوارها طی چند روز این حشرات را نابود کنید.
علاوه بر روش های ذکر شده در پاسخ به این سوال که برای نابودی ساس چه کنیم، می توان به شیوه های دیگری مانند موارد زیر نیز اشاره کرد:
• بوریک اسید
• اسپری الکل
• ژل سیلیکا
همچنین کافی است شما ترک های موجود در قاب پنجره ها، دیوار، قفسه ها وغیره را با گچ و سیمان بپوشانید تا حداقل از ورود ساس ها و افزایش تعداد آن ها جلوگیری شود. البته روش های خانگی در مقیاس های کوچک تاحدودی پاسخگو هستند.
به همین دلیل اگر می خواهید به راحتی و به طور کلی از شر این موجود خلاص شوید، باید از بهترین شیوه نابود کردن ساس استفاده کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

بهترین شیوه برای ریشه کن کردن ساس چیست؟

سمپاشی بهترین روشی است که همیشه برای نابودن کردن انواع حشرات و به خصوص ساس نتیجه بخش محسوب می شود. زیرا با سمپاشی این حشرات در تخم، به صورت کرم یا حتی بالغ که باشند، از بین می روند.
همچنین سمپاشی برخلاف روش های خانگی برای مقیاس های بزرگ حضور ساس ها کاربردی است. از دیگر نکات مهم در رابطه با سمپاشی حشرات ساس می توان به این موضوع اشاره کرد که با این شیوه نابودی این موجودات در زمان کمتری انجام می شود. پس با وجود این شیوه دیگر نباید بپرسید برای نابودی ساس چه کنیم؟از بین بردن ساس
البته اگرچه برخی از افراد سمپاشی را به تنهایی انجام می دهند اما بهترین کار این است که سمپاشی این موجودات را به افراد متخصص و فعال در مراکز سمپاشی شهرک غرب مانند سمپاش باشی بسپارید.

نابودی ساس با سمپاش باشی

روش سمپاش باشی برای نابود کردن این حشرات این است که به صورت ترکیبی آن ها را سمپاشی می کند. ما از ترکیب سه سم مایع و یک سم گاز استفاده می کنیم تا محیط شما به طور کامل از وجود هرگونه ساس پاک شود.
با بهره مندی از خدمات سمپاش باشی در این زمینه شما هرگز نگران مشاهده مجدد ساس ها در فضای اطراف خود نخواهید بود. زیرا کلیه شیوه های سمپاش باشی برای نابودی حشرات مختلف کاملا تضمینی است و هرگز به ذهن شما خطور نمی کند که بپرسید برای نابودی ساس چه کنیم.
ضمن اینکه افرادی متخصص و مطلع از بهترین زمان سمپاشی ساس نسبت به نابودی این موجودات موذی در فضای منزل شما اقدام می کنند. از دیگر نکات مهم در رابطه با خدمات سمپاش باشی می توان به سموم مورد استفاده اشاره کرد که هیچ گونه خطر جدی را برای شما یا اعضای خانواده به همراه ندارد.
علاوه بر این موارد در صورتی که شما سمپاشی محیط خود را برای از بین بردن ساس ها به این مجموعه بسپارید، در کم ترین زمان و با پرداخت مناسب ترین هزینه انجام می شود. چنان که پس از آن نفس راحتی بدون حضور ساس در منزل خود می کشید.

در نتیجه

ساس ها برخی از حشرات موذی هستند که وجود آن ها در منازل برای بسیاری از افراد چالش برانگیز شده است. این موجودات دانه سیبی که به مکان های تاریک مانند درز دیوارها، وسایل چوبی، تشک، تخت خواب وغیره علاقه دارند؛ ناگهان با تخم ریزی زیاد می شوند.
شاید در وهله اول ساس ها بیماری و مشکل خاصی ایجاد نکنند اما به مرور زمان علاوه بر ایجاد بوی بد موجب بروز حساسیت، کم خوابی، بی خوابی یا کم خوابی وغیره می شوند. به همین دلیل در پاسخ به این سوال که برای نابودی ساس چه کنیم، روش های مختلفی مطرح می شود.
شیوه های خانگی شامل استفاده از گردهای حشره کش، نوار آفت کش، دستگاه بخار، بوریک اسید وغیره می شود. اما بهترین شیوه برای رفع شر ساس ها سمپاشی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود. سمپاش باشی مرکزی برای سمپاشی تضمینی و تخصصی ساس ها با استفاده از بهترین سموم ترکیبی است که رفع آلودگی محیط شما از این حشرات را برعهده می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *