سمپاشی سوسک ریز

 سوسک ریز آشپزخانه را می توان این روزها یکی از شایع ترین انواع سوسک ها دانست. این نوع سوسک در صورت وجود در هر مکانی کمتر از 3 ماه تقریباً 1000 سوسک بالغ را به وجود می آورد. و این فاجعه است!

اگر شما هم از دست سوسک ریز آشپزخانه به ستوه آمده اید؛

اگر هر روشی را امتحان کرده و نتیجه ای ندیده اید؛

اگر به تازگی یکی دو سوسک در خانه دیده اید و می خواهید از بیشتر شدن آن ها جلوگیری کنید؛

اگر به تازگی سمپاشی سوسک ریز را انجام داده و نمی خواهید بار دیگر خانه به سوسک ریز آلوده شود.

توصیه می شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

برررسی شکل ظاهری و شرایط زیستی سوسک ریز

سوسک ریز با نام های دیگری چون سوسک آلمانی، سوسک آشپزخانه و سوسک کابینت نیز شناخته می شوند. این سوسک ها را می توان در کل دنیا رایج ترین گونه سوسک به شمار آورد. در واقع این سوسک ها کل دنیا را درگیر کرده و تنها محدود به ایران نمی شوند.

سمپاشی سوسک ریزسوسک های آلمانی به نسبت دیگر سوسک ها در سایز کوچک تری هستند و تا شش نسل قادر به تولید مثل در سال می باشند. این سوسک ها به راحتی خود را بین درزها و شکاف ها پنهان می کنند و بهترین محل برای آن ها مناطق گرم و مرطوب است.

اندازه یک سوسک ریز بالغ بین 13 تا 16 میلی متر است اما با این حال این سوسک ها گاهی در انواع بزرگ تر نیز دیده شده اند. این سوسک ها به رنگ زرد کم رنگ تا قهوه ای پررنگ هستند. سوسک های ریز کابینتی همچنین در پشت سر و در امتداد بدن خود نوارهای سیاه رنگی دارند.

گاهی نیز بر اثر سمپاشی اشتباه و غیراصولی این سوسک ها قوی تر زیست کرده و می توان آن ها را به رنگ مشکی و قهوه دید. این سوسک ها با وجود داشتن بال هایی بزرگ کمتر در حال پرواز دیده شده اند و بیشتر به حالت دو حرکت می کنند.

بهترین روش برای از بین بردن این نوع از سوسک ها سمپاشی سوسک ریز کابینت است.

تخم گذاری سوسک ریز

سوسک های ریز آلمانی به روش کپسول گذاری تکثیر پیدا می کنند. در هر کپسول چیزی حدود 30 تا 40 تخم سوسک جا می گیرد. غالباً سوسک های ریز برای رسیدن به بلوغ کامل به دوره ای 100 روزه نیاز دارند.

اگر چه سوسک ریز ماده تنها یک بار در طول عمر خود جفت گیری خواهد داشت. اما پس از این جفت گیری قادر است 4 تا 6 کپسول سوسک را که هر کدام دارای 30 تا 40 تخم سوسک هستند را تولید کنند. برای همین این سوسک ها در زمانی کوتاه می توانند خانه شما را پر از سوسک های آلمانی و در اندازه های مختلف کنند.

اگر تا به حال روش های مختلفی را برای از بین بردن این حشرات به کار برده اید. حتماً به خوبی از سرسختی آن ها مطلع هستید. براساس مطالعه دانشمندان این سوسک های ریز آشپزخانه متعلق به زمان دایناسورها هستند. غارنشین ها نیز تنها از طریق آتش زدن موفق به از بین بردن این سوسک ها می شدند.

ولی در زندگی شهری طبیعی است که به هیچ عنوان این راهکار قابل اجرا نخواهد بود. از این رو بهترین راه برای از بین بردن این حشرات سمپاشی سوسک ریز می باشد.

چرا که در سمپاشی سوسک کابینت نیاز است که به خوبی تخم و کپسول این سوسک ها نیز مورد هدف قرار گیرند. لذا این کار بایستی زیر نظر متخصص آن انجام شود.

سوسک های ریز کابینت عامل انتقال آلودگی

واقعیت آن است که سوسک های ریز آشپزخانه به راحتی با گردش در خانه می توانند با انتقال پاتوژن های بیماری زا زمینه بسیاری از بیماری ها را فراهم کنند.

این سوسک ها روی ظروف و مواد غذایی راه رفته و آن ها را آلوده می کنند. سوسک های ریز حامل انواع آلودگی های خطرناک و به وجود آورنده مسمویت غذایی، اسهال خونی، آلرژی و نیز تشدید حملات آسم در افراد حساس به ویژه کودکان می باشند.

لذا می توان سوسک های ریز را یکی از عوامل اصلی بروز بسیاری از بیماری ها دانست. به همین دلیل برای جلوگیری از این بیماری ها سمپاشی سوسک ریز بسیار مهم و ضروری است.

راه های ورود سوسک ریز کابینت به منزل

سمپاشی سوسک کابینتیبه طور معمول این سوسک ها به راحتی از طریق منافذ بخش زیرین درب ورودی ساختمان، پنجره ها، مسیر هواکش آشپزخانه و دستشویی و حمام خود را به داخل منزل شما می رسانند. در واقع در صورتی که خانه همسایه شما با این سوسک ها آلوده باشد به راحتی این سوسک ها به درون خانه شما نیز کشیده می شوند.

از دیگر راه های ورود سوسک ریز کابینت به منزل می توان به آلوده بودن وسایل چوبی تازه خریداری شده نظیر مبلمان و میز و صندلی و یا خریدهای روزمره نظیر شانه تخم مرغ اشاره نمود.

حتی اگر یک سوسک نیز از طریق لباس یا هر چیز دیگری وارد خانه شما شود زمینه انتشار و تکثیر این سوسک ها در خانه شما مهیا می شود.

مخفی گاه سوسک های ریز در خانه

این سوسک ها با توجه به اندازه کوچکی که داشته به راحتی خود را در کوچکترین منافذ جا می دهند. سوسک های ریز اگر چه با تکثیر به دیگر بخش های خانه نیز راه پیدا می کنند اما محبوب ترین بخش خانه برای آن ها آشپزخانه است.

از این رو این سوسک ها در بخش هایی از آشپزخانه مانند درون کابینت ها، زیر کابینت ها، فضای بالای کابینت ها و سقف آشپزخانه، اطراف هود و پکیج و هواکش ها، روزنه بین دیوار و کابینت، دور و اطراف و درون گاز و فر، درون وسایل برقی از جمله یخچال و چرخ گوشت و … پنهان می شوند.

در دیگر بخش های خانه نیز این سوسک ها ممکن است در حمام و سرویس بهداشتی، چهارچوب درب ها، درون و زیر مبل ها و داخل کلید و پریزها دیده شوند.

راه خلاصی از سوسک های ریز

سوسک های ریز کابینت از مواد غذایی مختلف گرفته تا موادی چون صابون و چسب و خمیردندان و حتی بال و پاهای یکدیگر تغذیه می کنند. برای همین حتی در صورتی که مواد غذایی از دسترس آن ها خارج شود و به نوعی آن ها را در شرایط قحطی قرار داد باز هم نمی توان از شر آن ها راحت شد.

بهترین راه برای دفع این سوسک ها سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه می باشد. البته لازم به ذکر است که با یک سمپاشی سوسک ریز غیراصولی تنها مقاومت این سوسک ها بیشتر می شود. و البته استفاده از مواد شیمیایی و نامناسب به منظور دفع این حشرات ممکن است سلامت شما و خانواده را به خطر بیندازد.

لذا حتماً نیاز است که این کار به متخصص آن سپرده شود. هر چه زودتر سمپاشی سوسک ریز انجام شود راحت تر می توان خانه را از این سوسک ها پاکسازی کرد.

اگر به دنبال یک مرکز عالی و حرفه ای برای انجام سمپاشی سوسک ریز هستید بی شک بهترین گزینه مجموعه سمپاش باشی است.

در ادامه بیشتر با این مرکز سمپاشی سوسک ریز آشنا می شویم:

مجموعه سمپاش باشی بهترین مرکز سمپاشی سوسک ریز

تیم سمپاش باشی به منظور دفع سوسک های آلمانی از موادی اورگانیک و کاملاً طبیعی و بی ضرر استفاده می کند. از این رو سمپاشی سوسک ریز توسط این مرکز هیچ مشکل و خطری برای سلامتی شما و خانواده به وجود نمی آورد.

برای سمپاشی سوسک ریز توسط تیم سمپاش باشی نیازی به تخلیه منزل نیست. در واقع شما بدون جابجایی وسایل، ترک منزل و یا شستشوی وسایل پس از سمپاشی می توانید برای همیشه از شر این سوسک های مزاحم راحت شوید.

نیروهای مرکز سمپاش باشی پس از تماس شما، خیلی زود خود را به منزل شما رسانده و کار خود را آغاز می کنند. تمامی اعضای تیم سمپاش باشی در حیطه کاری خود دوره دیده و حرفه ای هستند. و به خوبی با این سوسک ها و روش از بین بردن آن ها آشنایی دارند. از این رو شما با خیالی آسوده می توانید کار را به آن ها بسپارید.

شرکت سمپاش باشی از سوی وزارت بهداشت موفق به اخذ مجوز شده و به طور کاملاً قانونی در زمینه کاری خود مشغول به فعالیت می باشد.

تیم سمپاش باشی کاملاً نسبت به تخصص خود اعتماد داشته و برای جلب اعتماد شما عزیزان نیز پرداخت هزینه را به بعد از اتمام کار و رضایت صددرصدی شما موکول نموده است. از این رو جای هیچ نگرانی باقی نخواهد ماند.

سمپاشی سوسک ریز در تهران

 

هزینه سمپاشی سوسک ریز

 

یکی از دغدغه افراد در زمان که قصد داشته سمپاشی سوسک ریز منزل خود را به یک شرکت بسپارند هزینه آن است. در واقع خیلی از افراد مایلند بدانند هزینه سمپاشی سوسک ریز چقدر است. اما واقعیت آن است که به طور معمول هر شرکت بسته به موادی که برای سمپاشی سوسک ریز به کار می برد هزینه خاص خود را برای انجام این کار دارد.

به طور کلی در این زمینه متراژ و میزان آلودگی خانه، نوع مواد به کار برده شده و نوع روش مورد استفاده تاثیرگذار هستند. اما در این بین ممکن است برخی از شرکت ها برای کاهش هزینه ها و جلب مشتری از این راه، به سراغ مواد و سم های ارزان و شیمیایی بروند.

تاثیر این سم ها تا مدت ها بر روی اعضای خانواده باقی می ماند و ممکن است بیماری های مختلفی را به وجود آورند. لذا توصیه می شود در این زمینه به هیچ عنوان به هر شرکتی اعتماد نکنید. چرا که این موضوع به طور مستقیم با سلامت شما و اعضای خانواده در ارتباط است. در واقع چیزی نیست که به آن بی اعتنا بود.

شرکت مجموعه سمپاش باشی در زمینه سم پاشی سوسک ریز همواره سعی کرده مناسب ترین قیمت را برای راحتی حال مشتریان خود در نظر بگیرد. البته برای این کاهش هزینه صرفاً از سود خود زده و به هیچ عنوان برای سود اندکی بیشتر، اعتماد مشتریان را از خود سلب نمی کند.

تیم سمپاش باشی برای کاهش هزینه ها و جلب نظر مشتریان به سراغ متریال بی کیفیت نخواهد رفت. تمامی هزینه ها توسط شرکت سمپاش باشیشفاف و واضح بیان خواهند شد و به نوعی این شرکت به بهانه های واهی سعی در افزایش قیمت ها نخواهد داشت.

میزان نیاز به سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه در طی سال

در صورتی که سمپاشی سوسک ریز خانه خود را به سمپاش باشی سپردید. پس از آن با رعایت برخی نکات به راحتی می توانید از وجود دوباره این سوسک ها در خانه خود راحت شوید. در واقع تیم سمپاش باشی با توجه به استفاده از بهترین روش ها و مرغوب ترین مواد، نیاز شما را به سمپاشی سوسک ریز در طی سال کاملاً از بین خواهد برد.

از این رو با یک بار هزینه می توانید برای همیشه از این حشرات موذی آسوده شوید.

راهکارهایی برای جلوگیری از رشد مجدد سوسک ریز آشپزخانه

با رعایت برخی از نکات ساده به راحتی می توانید از رشد مجدد سوسک ریز در خانه خود جلوگیری کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

1. مرتب محیط خانه را تمیز و نظافت کنید.

2. بعد از هر بار پخت و پز آشپزخانه را مرتب کنید و اجاز ندهید لکه مواد غذایی روی اجاق گاز، کابینت ها و کف زمین باقی بماند.

3. ظرف ها را به موقع بشویید و از تجمع ظروف کثیف و آغشته به مواد غذایی در سینک ظرفشویی به ویژه در طی شب جلوگیری کنید.

4. به هیچ عنوان کارتن وسایل مختلف را در خانه انبار نکنید چرا که این کارتن ها محل مناسبی برای رشد دوباره سوسک ریز هستند.

5. سطل آشغال درون آشپزخانه را به موقع خالی کنید.

6. ظرف حاوی غذا را به صورت درب باز روی میز نهارخوری یا روی کابینت ها برای مدتی طولانی نگذارید.

با رعایت همین نکات ساده می توان برای همیشه خانه خود را از سمپاشی سوسک ریز بی نیاز کرد. در واقع کافی است یک بار سمپاشی سوسک ریز خانه خود را به مجموعه سمپاش باشی بسپارید.

برای سمپاشی سوسک ریز منزل خود با تیم سمپاش باشی  تماس بگیرید تا نیروهای این شرکت در سریع ترین زمان ممکن خود را خانه شما برسانند. پس از آن تیم سمپاش باشی به خوبی خانه شما را بررسی کرده و بسته به میزان آلودگی خانه بهترین روش سمپاشی سوسک ریز کابینت را برای شما اجرا خواهند نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *