ساس حشره کوچکی می باشد که از خون موجودات دیگر نظیر انسان تغذیه خواهد کرد. این حشرات دارای بال نیستند. این حشره اغلب در درزهای تشک و رختخواب زندگی می کند. از این رو به آن ها ساس رختخواب نیز گفته می شود. نابودی این حشرات در منزل روش های زیادی دارد که در این مطلب راجع به از بین بردن ساس با بخارشوی صحبت کرده ایم و در آخر به سوال «آیا ساس با بخارشو از بین می رود؟» نیز جواب می دهیم.

گرچه بهترین و تاثیرگذارترین روش برای از بین بردن ساس ها استفاده از شرکت های سمپاشی است. از این رو بهترین انتخاب مجموعه سمپاش باشی می باشد که علاوه بر فروش سم حشرات، خدمات سمپاشی شهرک غرب را به طور تضمینی انجام خواهند داد. این شرکت سمپاشی ساس را به صورت تخصصی و تضمینی انجام می دهد، در حالی که تمام تهران و حومه تهران جزء محدوده سرویس دهی آن ها می باشد.تاثیر بخارشو بر روی ساس ها

چیزهایی که درباره ساس باید بدانید

ساس ها از خانواده حشرات بوده و همانند بقیه موجودات هم نوع خود، رشدی بسیار سریع در محیط های آلوده دارد. این حشرات بدنی صاف داشته و نمی توانند پرواز کنند. ساس ها اغلب در میان وسایل خواب و داخل درزهای اشیاء رشد خواهند کرد و از خون موجودات زنده و گرم تغذیه می نمایند.

متاسفانه ساس حشره ای است که به آسانی از مکانی به مکان دیگر منتقل خواهد شد. از این رو علاوه بر منزل و محیط های آلوده و کثیف، امکان دارد در پاک ترین ساختمان ها نیز پیدا شوند، به خاطر آن که ممکن است به وسیله یک چیز آلوده به آن ساختمان انتقال پیدا کرده باشند.

فعالیت این حشرات در نیمه شب تا 5 صبح می باشد که دارای طول عمر چند ماه هستند و تا 60 روز بدون غذا می توانند زندگی کنند. بر روی این حشرات سم قوی و حشره کش زیاد اثر ندارد و امکان دارد نسبت به آن مقاوم شده و سریعتر تکثیر شوند. از این رو بهترین روش برای نابودی آن ها استفاده از شرکت های سمپاشی است.

به همین خاطر مناسب ترین گزینه مجموعه سمپاش باشی است که سمپاشی های ترکیبی نیز انجام می دهند، به این معنی می باشد که از سه نوع سم مایع، خارجی و گاز با هم استفاده می کنند و باعث نابودی کامل ساس ها و حشرات خواهند شد.

علائمی که نشان می دهد ساس در منزل وجود داردتاثیر بخارشوی بر روی ساس

پیش از نابودی ساس ها، باید اطمینان داشته باشید که آن ها در منزل و محل خوابتان هستند. برای این کار کافی است به چند علائمی که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم، دقت نمائید:

۱- خارش پوست شما و قرمز شدن آن پس از بیدار شدن از خواب.

۲- لکه های قهوه ای تیره بر روی وسایل خواب شما دیده شود.

۳- ضایعات پوستی بر روی رختخواب شما وجود داشته باشد.

روش از بین بردن ساس در منزل

روش های از بین بردن ساس در منزل تا حد بسیار زیادی به حجم و شدت آلودگی و تکثیر این موجودات بستگی خواهد داشت. در نتیجه در اولین گام باید محیط تکثیر این حشرات را به خوبی شناسایی نمائید که برای این کار می توانید از کارشناسان حرفه ای مجموعه سمپاش باشی مشاوره بگیرید. به این خاطر که کارشناس های مجموعه کاملا ماهر و حرفه ای بوده اند به گونه ای که سمپاشی برای خانه 50 متری را حدود 1 ساعت تمام می کنند و کامل حشرات را از بین می ببرند.

برای نابودی ساس ها روش های گوناگونی وجود دارد که ما در قسمت روش از بین بردن ساس با بخارشوی و تاثیر بخارشوی بر ساس را توضیح می دهیم.

از بین بردن ساس با بخارشوی

برای از بین بردن حشرات در سطوح پرزدار همانند فرش، مبل و موکت و … باید از بخاروشو استفاده کرد که به عمق مشخصی از پرزهای فرش و موکت می رسد، استفاده کرد. بخار یک روش عالی برای نابودی ساس رختخواب خواهد بود. بخارشوی علاوه بر این که باعث از بین رفتن حشرات موذی تا حدی می شود، محیط زندگی را تمیز و بهداشتی می کنند.از بین بردن ساس با بخارشو

قبل استفاد از بخارشو، حتما مخزن آن را پر کرده و با مواد شوینده مناسب آن را ترکیب کنید. توجه کنید که هر سه عملیات پاشش بخار، مواد شوینده و مکندگی را می توان همزمان انجام داد. از این رو برای نابودی حشرات و ساس ها و تمیزگی محیط کافی است که بخار خشک که دارای حرارت و فشار زیاد است را بر روی محل مورد نظر پاشش کنید. سپس برای ضد عفونی کردن سطح می توانید از دکمه شوینده استفاده نمائید.

آیا ساس با بخارشو از بین می رود؟

باید به این نکته توجه کنید که بخارشو باعث از بین بردن 100 درصدی ساس نمی شود، به خاطر آن که امکان دارد ساس ها در مناطقی باشند که مکش بخارشوی و دهانه آن به ساس ها نرسد و در آن جاها زنده بمانند و تولید مثل کنند.

احتمال از بین بردن ساس با بخارشوی وجود دارد ولی تمامی آن ها را ریشه کن نخواهد کرد. از این رو برای از بین بردن آن ها حتما باید سمپاشی ساس انجام شود که در بعضی اوقات اگه درصد آلودگی زیاد باشد نیاز خواهد بود که دو بار سمپاشی انجام شود تا تمامی ساس ها از بین بروند.از بین بردن ساس با دستگاه بخارشو

پس برای نابودی تضمینی ساس ها باید بهترین شرکت سمپاشی را انتخاب نمائید، مناسب ترین گزینه مجموعه سمپاش باشی می باشد که سمپاشی غرب تهران را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و سبب ریشه کن کردن حشرات از محیط آلوده شده به طور تضمینی خواهد شد.

سخن آخر

در این مطلب به سوال «آیا ساس با بخارشو از بین می رود؟» پاسخ دادیم به طوری که احتمال از بین بردن ساس با بخارشوی به طور کامل وجود نخواهد داشت. پس بهترین راه برای از بین بردن حشرات سمپاشی می باشد. برای این کار بهتر است از افراد حرفه ‌ای و شرکت های سمپاشی استفاده کنید، تا با انجام فرآیندهای اشتباه از خطرناک شدن وضعیت جلوگیری نمائید. مناسب ترین انتخاب مجموعه سمپاشی باشی می باشد که در زمینه ریشه کن کردن حشرات گوناگون در همه محیط ‌ها فعالیت دارد. از این رو برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین زمان سمپاشی ساس و تاثیر بخارشوی بر ساس، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *