بهترین زمان سمپاشی ساس

1/5 - (1 امتیاز)

ساس حشره ای ریز که به مکان های تاریک علاقه مند است و در درزها و شکاف ‌ها پنهان می‌ شود. سرعت تولید مثل این حشره موذی نیز بسیار زیاد است. به همین دلیل امکان دارد بدون این که از وجودش در منزلتان با خبر باشید به سرعت افزایش پیدا کنند. این حشرات بر روی لباس و رختخواب ما ظاهر و تکثیر می شوند. که ما در مجموعه سمپاش باشی قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم: آیا ساس با شست و شو از بین می ‌رود ؟

حقایقی درباره ساسسمپاشی شهرک غرب

✓ ساس ها حشراتی کوچک و بدون بال هستند که از خون موجودات تغذیه می ‌کنند.
✓ ساعت اوج فعالیت ساس ها برای غذا خوردن بین نیمه ‌شب تا ۵ صبح می باشد.
✓ جای نیش ساس امکان دارد سریعا ظاهر شود یا تا ۱۴ روز طول بکشد.
✓ ساس ها باید به‌ صورت مرتب تغذیه کنند تا بتوانند تولید مثل کنند، تخم بگذارند و زنده بمانند.

چگونگی وجود ساس در خانه

دیدن لکه های خون و ایجاد نقاط تیره رنگی که در اثر مدفوع توسط حشره روی ملافه، تشک، لباس خواب و دیوار، استشمام بوی نامطبوع آن ها در مورد آلودگی شدید، انتشار آلودگی و… از نشانه های ورود ساس به خانه شما است.
امکان دارد ساس از طریق لباس، تختخواب، لوازم خواب و مبلمان دست دوم و نیز از چمدان مسافران در خانه و مکانی پیدا شوند. پس از بیدار شدن از رختخواب خود نگاهی به بدنتان بیندازید. در صورتی که ضایعات پوستی شبیه به تاول یا نقطه های قرمز را بر روی پوستتان مشاهده کردید، اطمینان داشته باشید که در خانه شما ساس یا آفتی ریز و کوچک که می تواند خودش را در تشک شما مخفی کند، وجود دارد.
یادتان باشد که نمی شود از حشره کش برای نابودی حشرات بر لباس و رختخواب استفاده کرد. ره خاطر آن که موجب حساسیت های پوستی و بیماری های تنفسی می شود.
در این حالت بهترین راه استفاده از شرکت سمپاش باشی است که به کل تهران و حومه تهران خدمات ارائه می کند. علاوه بر آن فرایند سمپاشی کک، سوسک، ساس، کنه و دیگر حشرات موذی را به صورت تخصصی و تضمینی انجام می دهند.

آیا ساس با شست و شو از بین می رود ؟

متاسفانه بیشتر افرادی که گرفتار ساس یا حشرات دیگری می شوند در ابتدا و بدون گرفتن مشاوره از یک شرکت سمپاشی شروع به شستشوی لباس و رختخواب خود می کنند تا باعث از بین بردن ساس با شستشو شوند. در حالی که تاثیر شستشو بر روس ساس بسیار کم می باشد.روش های از بین بردن ساس
اگر آب و مواد شوینده بتواند باعث از بین رفتن ساس، کنه کبوتر و سایر حشرات شود پس باید تا به حال تمام حشرات روی کره زمین نسلشان منقرض می شد. پس هنگامی که گرفتار هجوم ساس ها بشوید نباید با این تصور که با شستشو ساس از بین می رود، خودتان را خسته کنید.
در این حالت سریع با یک شرکت سمپاشی در تهران تماس بگیرید. مشاوره گرفتن از این شرکت ها کاملا رایگان بوده و اطلاعات لازم را دریافت می کنید. از این رو بهترین انتخاب شرکت سمپاش باشی است که علاوه بر فروش سم حشرات و سمپاشی کنه کبوتر، از سم قوی و سم های ترکیبی ( سه نوع سم مایع و سم گاز ) برای نابودی حشرات استفاده می کند.
علاوه بر این کارشناسان و پرسنل های شرکت سمپاش باشی کاملا باتجربه و حرفه ای هستند، به صورتی که سمپاشی برای خانه های 50 متری را در کمتر از 1 ساعت انجام می دهند.

آیا ساس‌ها از طریق خرید لباس نو هم منتقل می‌شوند؟

این فکر که ساس‌ ها به لباس ‌ها نو و حتی بسته بندی شده وارد نمی ‌شوند اشتباه است. ساس ‌ها امکان دارد روی لباس ‌های نو نیز پیدا شوند. پس با توجه به جواب دادن سوال «آیا ساس با شست و شو از بین می رود ؟»، پی می بریم که از بین بردن ساس با شستشو بسیار کم می باشد از این رو باید هنگام خرید کردن لباس دقت نمائید.

روش های جلوگیری از ورود ساس به منزلسمپاشی ساس شهرک غرب

بعد از دانستن تاثیر شستشو بر روی ساس ها، چند روش برای جلوگیری ورود آن ها به خانه را شرح می دهیم:

نخریدن وسایل دست‌دوم:

بهتر هست که تخت و وسایل دست‌ دوم را خریداری نکنید، اما درصورتی‌که قصد خرید دارید، حتماً باید آن ‌ها را به‌ دقت چک کرده و بعدا به منزل خود بیاورید.

کم کردن برهم ریختگی ها:

به ‌هم‌ریختگی و شلوغی وسیله ها یکی از دلایل تجمع ساس‌ها است، به خاطر آن که در این شرایط جای مناسب و کافی برای پنهان شدن دارند. کم شدن این بی‌نظمی ‌ها، فرصت را برای پنهان شدن آن‌ ها کاهش خواهد داد.

پر کردن درزها:

جهت پر کردن درزها و شکاف ‌ها می ‌توانید از مواد مخصوص و خمیرهای درزگیر استفاده نمایید و بهتر هست که آن ‌ها را با چوب ‌پر نکنید.

چک کردن اتاق هتل:

ساس ها می‌ تواند همراه با چمدان و وسایل از اتاق هتل یا خانه دیگران، به خانه شما راه پیدا کنند. قبل از اقامت در جایی، سعی کنید اطراف آن را به‌ دقت چک نمایید تا اثری از ساس در آن جا نباشد.

جلوگیری از پراکنده شدن ساس‌ها:

با دور نگه ‌داشتن تخت از سایر وسایل یا پوشاندن آن ها با کاور مخصوص، از پراکندن شدن ساس‌ ها به سایر قسمت‌ های خانه جلوگیری خواهید کرد.

ساس‌ ها چه مدت زنده می‌مانند؟

یکی از رایج ‌ترین مکان ‌هایی که ساس تختخوابی از طریق آن تکثیر پیدا می‌ کند، روی لباس است. ساس ‌ها گاهی می ‌توانند 1 سال بدون غذا زندگی کنند.

نتیجه گیری

احتمال از بین بردن ساس با شستشو بسیار کم است. پس بهترین روش برای از بین بردن حشرات سمپاشی ساس است. برای این امر بهتر است از افراد حرفه ‌ای و شرکت سمپاشی کمک بگیرید، تا با انجام کارهای اشتباه از خطرناک شدن وضعیت جلوگیری کنید. مناسب ترین انتخاب مجموعه سمپاشی باشی می باشد که در زمینه ریشه کن کردن حشرات گوناگون در همه مکان ‌ها فعالیت دارد. از این رو برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سوال «آیا ساس با شست و شو از بین می رود ؟» می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *