به خدمات ما چند ستاره میدی؟

سوسک درشت را می توان یکی از چندش ترین و آلوده ترین حشرات به شمار آورد. این سوسک ها آلودگی ها و بیماری های زیادی را با خود به همراه دارند. از طرفی خیلی زود زاد و ولد کرده و جمعیت آن ها بیشتر می شود. برای همین نیاز است که حتماً به محض مشاهده این سوسک ها در محل زندگی یا کار خود به فکر سمپاشی سوسک درشت باشید.

در این مطلب به طور کامل در مورد سمپاشی سوسک درشت، هزینه سمپاشی سوسک درشت و بهترین شرکت سمپاشی سوسک درست صحبت خواهیم نمود. پس اگر شما هم دوست دارید از شر این حشرات مزاحم راحت شوید حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

سمپاشی سوسک کابینتیسوسک درشت

سوسک های درشت بالغ به رنگ مشکی و نمونه های نابالغ آن ها قهوه ای هستند. بعضی از این سوسک ها قادر به پرواز می باشند. دارای سه جفت دست و پا هستند. در فاضلاب زندگی کرده و از آن تغذیه می کنند.

این سوسک ها اغلب همان فاضلاب را برای تخم گذاری و زاد و ولد انتخاب می کنند. برای همین به طور معمول نمی توان تخم آن ها را در جایی بیرون از فاضلاب و در بخش های مختلف خانه و محل کار دید.

این سوسک ها علاقه زیادی به گرما و تاریکی دارند. همه چیز خوار هستند و به همین دلیل از هر چیزی برای تغذیه و زنده ماندن استفاده می کنند. این سوسک ها حتی می توانند از صابون و چسب هم تغذیه کنند. با احساس بوی شیرینی و خوراکی این سوسک ها از پناهگاه خود بیرون آمده و به سمت غذا می روند.

البته این سوسک ها حتی تا یک ماه هم قادرند زنده بمانند. این سوسک ها همچنین می توانند در محل های زیر نیز لانه کنند:

  1. پشت رادیاتورها
  2. لوله های آب گرم
  3. نقاط تاریکی مثل پشت کابینت ها
  4. زیر کشوها
  5. زیر سینک ظرفشویی
  6. درون شیارها و کاشی ها
  7. روی لوله های گاز و آب روکار در آشپزخانه ها

 

خطرات وجود سوسک درشت در محیط

سوسک های درشت یا همان سوسری ها به طور معمول میکروب های بیماری زای زیادی را در دستگاه گوارش، بال ها، شاخک ها و پرزهای پای خود به همراه دارند. برای همین این سوسک ها ممکن است بیماری هایی زیادی را به همراه داشته باشند. از بین این بیماری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فلج اطفال
  2. قارچ های بیماری زا
  3. تب زرد
  4. وبا
  5. دیفتری
  6. سل
  7. انواع اسهال های خونی

این سوسک ها همچنین ممکن است زمینه ساز آلرژی و علائمی مثل عطسه، آبریزش بینی و چشم شوند.

نشانه های وجود سوسک درشت در محل

بعضی از افراد نمی دانند که چطور باید از وجود سوسک درشت در محل مطمئن شوند. چرا که خیلی اوقات سوسک های درشت به صورت پنهان هستند. و برای همین نمی توان به راحتی متوجه حضور آن ها در خانه یا دیگر محیط ها شد.

یکی از نشانه های وجود سوسک درشت در محل وجود فضله در برخی از محیط هاست. البته خیلی اوقات افراد فضله این حشرات را با فضله موش اشتباه می گیرند. از طرفی سوسک های درشت تخم هایی قرمز متمایل به قهوه ای یا مشکی دارند.

که البته همان طور که گفتیم سوسک های درشت فاضلاب بیشتر در همان محیط فاضلاب و چاه تخم گذاری را انجام می دهند.

سمپاشی سوسکدلایل اهمیت سمپاشی سوسک درشت

سوسک ها به هیچ عنوان خود به خود از بین نمی روند. برای همین نیاز است که برای از بین بردن آن ها از راهی موثر استفاده شود. سمپاشی سوسک درشت به روش خانگی چندان باعث کنترل جمعیت سوسک ها و از بین رفتن آن ها نمی شود.

مثلاً خیلی از افراد برای از بین این حشرات خانگی از اسپری های مخصوص استفاده می کنند. این در حالی است که این مواد بسیار مضر می باشند. یکی از مشکلات این سوسک ها، ایجاد مشکلات تنفسی است.

علاوه بر آن ماندن این مواد سمی بر روی مواد غذایی بعد از اسپری کردن می تواند بیماری های بسیاری را برای افراد به همراه داشته باشد. این سوسک ها حامل باکتری های بسیاری هستند و می توانند سبب بروز بیماری های مختلفی مثل اسهال شوند.

سوسک های درشت همچنین ممکن است سبب بیماری آسم شوند. این بیماری در واقع به دلیل جدا شدن قطعاتی از پوست سوسک ها به وجود می آید. برای همین به منظور جلوگیری از ایجاد بیماری های پوستی و مسمومیت نیاز است که به موقع سمپاشی سوسک درشت انجام شود.

عدم سمپاشی به موقع باعث می شود خیلی زود سوسک های زیادی در محل تولید شده و فضا را احاطه کنند. در این صورت از بین بردن آن ها پاکسازی محیط از سوسک ها به کار دشوارتری تبدیل می شود.

 

زمان مناسب برای سمپاشی سوسک درشت

با گرم شدن هوا، تخم ریزی و زاد و ولد سوسک های درشت نیز آغاز می شود. برای همین می توان گفت بهترین زمان مناسب برای سمپاشی سوسک درشت ماه های فروردین و اردیبهشت است. چرا که در این زمان سوسک ها قادر به مقاومت در مقابل سمپاشی نیستند و به راحتی از بین می روند.

در رابطه با ساعت مناسب سمپاشی سوسک درشت و به ویژه سوسک های درون چاه نیز باید بگوییم بهترین حالت این است که برای اثر گذاری هر چه بهتر سم ها، تا چند ساعت آبی به درون چاه وارد نشود. برای همین صبح ها که آب کمتر مصرف می شود انجام سمپاشی بهتر می باشد.

با این حال به این شکل نیست که در روزهای دیگر سال و یا در ساعات دیگر روز، سمپاشی سوسک درشت اثری نداشته باشد. بلکه هر چه زودتر اقدام به سم پاشی سوسک درشت کنید بهتر است.

هزینه سمپاشی سوسک درشت

پروسه سمپاشی سوسک درشت کاری بسیار زمان بر است. این کار نیازمند تخصص و دانش کافی است. برای سمپاشی سوسک درشت باید هزینه های زیادی انجام شود. و هزینه سمپاشی سوسک درشت به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از بین این عوامل می توان متراژ ساختمان، تعداد اتاق ها، میزان پراکندگی سوسک ها و… را نام برد. به طور کلی برای تعیین هزینه سمپاشی سوسک درشت باید محل مورد نظر توسط شرکت سمپاشی مورد نظر بررسی شود.

 

مزایای سپردن کار سمپاشی سوسک درشت به یک شرکت سمپاشی حرفه ای

  1. یک شرکت سمپاشی حرفه ای با توجه به برخورداری از تجربه و تخصصی بالا بهترین سم ها را به منظور پاکسازی محیط از سوسک درشت به کار می گیرند.
  2. این افراد از تجهیزات کامل و حرفه ای برای سمپاشی برخوردار هستند.
  3. پروسه سمپاشی سوسک درشت توسط یک تیم حرفه ای با دقتی بالا و در زمان کوتاه انجام می شود.
  4. شرکت های سمپاشی به خوبی جهت دفع سوسک ها راه نفوذ آن ها را از بین می برند.
  5. یک شرکت سمپاشی حرفه ای به خوبی کار خود را تضمین می کند.

بهترین مرکز سمپاشی سوسک درشت در تهران

به طور معمول در تهران سوسک های درشت بسیار زیاد هستند. از این رو خیلی از افراد ممکن است با مشکل وجود سوسک درشت در محل زندگی یا محیط کار خود رو به رو باشند. برای همین پیدا کردن یک مرکز سمپاشی سوسک درشت بسیار حائز اهمیت است.

شرکتی که به خوبی بتواند محیط را از تمامی سوسک های درشت پاک کند. به طور معمول این سوسک ها بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی لانه می کنند. اما دیدن آن ها در آشپزخانه نیز چندان بعید نیست. برای همین قبل از ورود آن ها به این محل بهتر است به فکر سمپاشی سوسک درشت باشید.

این کار نیاز است که حتماً زیر نظر افرادی حرفه ای انجام شود. یکی از بهترین شرکت های سمپاشی سوسک، شرکت سمپاش باشی است.

سمپاشی سوسک درشتمجموعه سمپاش باشی بهترین مرکز سمپاشی سوسک درشت

به جرأت می توان گفت یکی از بهترین و حرفه ای ترین مراکز سمپاشی سوسک درشت در تهران مجموعه سمپاش باشی است. این مرکز ارائه دهنده حرفه ای ترین خدمات در زمینه سمپاشی سوسک درشت می باشد. در ادامه کمی با مزایای این شرکت سمپاشی آشنا خواهیم شد:

  1. این شرکت سمپاشی از سوی وزارت بهداشت مجوز رسمی داشته به همین دلیل یک مرکز کاملاً معتبر و قانونی در زمینه سمپاشی سوسک درشت است.
  2. شرکتسمپاش باشی در زمینه سمپاشی سوسک درشت از موادی اورگانیک و طبیعی بهره می گیرد. برای همین به هیچ عنوان با سپردن کار سمپاشی به تیم سمپاش باشی با مضرات سمپاشی های شیمیایی رو به رو نخواهید بود.
  3. تیم سمپاش باشی دارای نیروهایی کاربلد و متخصص است. شناخت انواع سوسک ها و نیز محل لانه گزینی آن ها توسط این تیم باعث می شود بهترین خدمات سمپاشی سوسک درشت به شما ارائه داده شود.
  4. با توجه به گیاهی بودن مواد مورد استفاده توسط این مجموعه، نیازی نیست که برای سمپاشی، محل را تخلیه کنید. همچنین پس از سمپاشی نیز احتیاجی به شستشوی وسایل نیست.
  5. مجموعه سمپاش باشی منصفانه ترین هزینه سمپاشی سوسک درشت را از آن خود کرده است. با این مرکز سمپاشی می توانید خدماتی حرفه ای را با هزینه ای کاملاً مناسب دریافت کنید.
  6. تیم سمپاش باشی با پاسخگویی سریعی که داشته به هیچ عنوان در ارائه خدمات به شما تأخیر نخواهد داشت. و شما می توانید بدون معطلی و پس از تماس با این مجموعه، خدمات مربوطه را دریافت کنید.
  7. شرکت سمپاش باشی ارائه دهنده خدمات سمپاشی سوسک درشت تضمینی است. برای همین شما می توانید کاملاً از نتیجه کار مطمئن باشید.

نکات قابل توجه بعد از سمپاشی سوسک درشت

برای جلوگیری از ورود سوسک های درشت به محل توصیه می شود نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. سعی کنید به موقع زباله ها را جمع آوری کرده و بیرون از منزل یا محل کار ببرید. زباله ها گزینه مناسبی برای تغذیه سوسک های درشت هستند.
  2. حتماً به نشتی آب در سطل های زباله، زیر گلدانی ها، لوله های آب و… توجه نمایید. سوسک ها به سمت آب کشیده می شوند.
  3. برای چاه توالت حتماً درپوشی مطمئن بگذارید.
  4. حتماً همیشه سطوح مختلف آشپزخانه را تمیز نگه دارید.
  5. با پوشاندن درزها، شکاف ها، لا به لای کابینت و قفسه و کمدها از لانه کردن سوسک ها در این محل ها جلوگیری کنید. همچنین به هیچ عنوان در این محل ها زباله نریزید.
  6. حتماً مواد غذایی را درون یخچال و یا درون ظرف درب دار قرار دهید.
  7. به هیچ عنوان اجازه ندهید باقی مانده غذا در ظروف برای مدتی طولانی در محیط آشپزخانه و درون سینک باقی بمانند.
  8. وسایلی مثل سیم ظرفشویی و اسکاچ را به خوبی بعد از هر بار استفاده به خوبی بشویید.
  9. اجازه ندهید هواکش ها و دیوار، چربی بگیرند.
  10. بهتر است قفسه های آشپزخانه ها از نوع پایه دار باشند تا هوا به خوبی جریان داشته باشد. از طرفی به راحتی بتوان زیر کابینت ها را شسته و تمیز کرد.
  11. حتماً توصیه های شرکت سمپاشی سوسک درشت را در نظر داشته باشید.

سمپاشی سوسک در تهرانحرف آخر

اگر در خانه یا محل کار خود درگیر سوسک درشت هستید توصیه می شود هر چه زودتر تصمیم خود را برای سمپاشی سوسک درشت قطعی کنید. این کار مطمئن ترین و موثرترین راه برای از بین بردن این سوسک هاست.

سوسک های درشت حشراتی موذی هستند که به راحتی نمی توان از شر آن ها خلاص شد. از طرفی استفاده از روش های خانگی می تواند مشکلات زیادی را برای سلامت شما و اعضای خانواده یا همکارانتان داشته باشد.

برای همین توصیه می شود به هیچ عنوان روی سلامت خود و عزیزانتان ریسک نکنید. این کار را از همان ابتدا به کاردان آن بسپارید. شرکت سمپاشی سمپاش باشییکی از مجموعه هایی است که شما با خیال راحت می توانید به آن اعتماد کنید.

با این شرکت شما می توانید برای همیشه خانه یا محل کار خود را بدون سوسک های درشت تصور کنید. کافی است با شماره تلفن های این مرکز سمپاشی تماس بگیرید. خیلی زود نیروهای این تیم به محل شما اعزام خواهند شد.

خانه یا محل کار شما به خوبی توسط این تیم مورد بررسی قرار گرفته و بعد از بررسی تمامی جوانب هزینه کار اعلام خواهد شد. البته این شرکت همواره مناسب ترین قیمت را برای خدمات سمپاشی سوسک درشت و نیز سمپاشی سایر حشرات در نظر می گیرد. از این رو نیازی نیست نگران هیچ چیزی باشید.

تیم سمپاش باشی بی شک در کار خود کاربلدترین و حرفه ای ترین است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *