به خدمات ما چند ستاره میدی؟

 سمپاشی رستوران و فست فود

رستوران ها و فست فودها از جمله محیط هایی هستند که از حمله و نفوذ حشرات و جانوران در امان نیستند. این محیط ها به دلیل وجود مواد غذایی مختلف در آن ها و نیز سرو غذاهای مختلف و نیز پخت انواع خوراکی ها بهترین محیط برای رشد بسیاری از حشرات هستند.

حشرات و آفات ممکن است هر کسب و کاری را تهدید کنند اما این تهدید برای رستوران ها و فست فودها با توجه به ارتباط مستقیم آن با سلامت افراد و مشتریان بسیار، چندین برابر است. وجود حشرات مختلف در محیط رستوران و فست فود ممکن است خطر جد

سمپاشی فست فود

ی برای شهرت کسب و کار شما محسوب شود. علاوه بر آن حشرات و جانوران جونده احتمال داشته به سرمایه و مواد اولیه شما خسارت وارد کنند.

برای همین با توجه به اهمیت تمیزی رستوران و فست فود بایستی به صورت دوره ای و منظم اقدام به سمپاشی رستوران و فست فود شود. در ادامه همه چیز در مورد سمپاشی فست فود و سمپاشی رستوران آورده خواهد شد. اگر دوست دارید همیشه رستوران یا فست فودی تمیز و کاملاً تمیز داشته باشید توصیه می شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

انواع حشرات و جانوران موذی در رستوران و فست فودها

در ادامه تمامی حشراتی که ممکن است به محیط رستوران و فست فودها نفوذ پیدا کنند را 

 

معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

 

1. سوسک ریز آلمانی

سوسک های ریز آشپزخانه که به سوسک آلمانی یا سوسک کابینت هم معروف هستند یکی از ریزترین نوع سوسک ها محسوب می شوند. این سوسک ها حتی در کوچکترین شکاف ها نیز می توانند خود را به راحتی مخفی کنند. برای همین به راحتی به محیط های مختلف نفوذ کرده و رشد و تکثیر پیدا می کنند. جهت اطلاعات بیشتر درباره سمپاشی سوسک ریز کلیک کنید

تنها راه مبارزه با این حشرات را می توان سمپاشی رستوران و سمپاشی فست فود به صورت کاملاً حرفه ای و توسط متخصصینی کاربلد دانست. چرا که این حشرات بسیار در مقابل سموم از خود مقاومت نشان می دهند. برای همین با هر نوع سمپاشی امکان از بین بردن آن ها وجود نخواهد داشت.

این سوسک ها دارای سرعت تخم گذاری بالایی هستند و به همین دلیل خیلی زود تکثیر می شوند. از طرفی مدام در محیط جابجا می شوند و این موضوع زمینه انتقال میکروب ها را توسط این حشرات فراهم خواهد نمود.

سمپاشی سوسک

این سوسک ها به راحتی خود را از طریق منافذ زیر درب ورودی رستوران، پنجره ها، مسیر هواکش آشپزخانه و یا حتی از طریق لباس و وسایل کارکنان رستوران خود را به محیط می رسانند و آن جا را آلوده می کنند.

در واقع این سوسک ها ضمن به خطر انداختن سلامت انسان ها، سبب فساد مواد غذایی درون آشپزخانه رستوران و فست فود شده و مشکلات بسیاری را برای شما به عنوان صاحب این کسب و کار به وجود می آورند. با سمپاشی سوسک به راحتی می توانید از شر این حشرات راحت شوید.

2. ساس

یکی دیگر از حشراتی که ممکن است در محیط رستوران ها و فست فودها دیده شود ساس است. ساس ها حشرات ریزی هستند که می توانند مشکلات بسیار درشتی را با خود به همراه داشته باشند. این حشرات در زمان تولد به رنگ سفید هستند. اما از آن جایی که از خون انسان تغذیه می کنند به قهوه ای مایل به قرمز  تغییر رنگ می دهند. ساس ها به نسبت کک دارای اندازه بزرگتری هستند.

سمپاشی ساس منازل تهراندر واقع ساس های ماده برای تخم گذاری باید از خون انسان یا حیوانات تغذیه کنند. هر ساس در طی عمر خود قادر به گذاشتن 500 تخم است. برای همین خیلی زود جمعیت آن ها در محل زیاد می شود. لذا توصیه می شود حتماً با سمپاشی ساس از ازدیاد جمعیت این حشرات در محیط رستوران و فست فود جلوگیری کنید. جهت اطلاعات بیشتر درباره سمپاشی ساس کلیک کنید

3. موش

موش ها از جمله جانوران موذی هستند که به راحتی در محیط هایی مثل رستوران ها و فست فود ها نفوذ می کنند. این پستانداران کوچک جونده هستند و زندگی آن ها به صورت گروهی است.

موش ها در رستوران ها به مواد غذایی انبارها نفوذ پیدا می کنند و از این رو می توانند خسارت های زیادی را به وجود آورند. علاوه بر آن این موجودات آلوده هستند و بیماری ها را نیز به راحتی انتقال خواهند داد.

هر موش در طی یکسال قادر به 5 زایمان است. و طی این زایمان ها 7 تا 15 نوزاد را به دنیا می آورند. موش ها تنها 5 هفته بعد از تولد قادر به باروری هستند. این موضوع باعث می شود که رشد و تکثیر این موجودات بسیار سریع اتفاق افتاد. برای همین وجود یک جفت موش در هر محیطی باعث تولید هزاران موش خواهد شد.

با سمپاشی موش به راحتی می توان محیط رستوران و فست فود را از این موجودات پاک کرد.

4. مگس

وجود مگس در رستوران ها و فست فودها به هیچ عنوان برای مشتریان خوشایند نخواهد بود. مگس ها ضمن آن که آرامش مشتریان را برهم خواهند زد باعث آلودگی غذاها می شوند و بی شک یک رستوران پر از مگس برای مشتریان به هیچ عنوان فضایی مناسب برای خوردن غذاها نمی باشند. لذا طبیعی است که وجود مگس ها در رستوران یا فست فود مورد نظر می تواند آسیب بسیاری را به کسب و کار شما بزند.

این در حالی است که از طریق سم پاشی رستوران به راحتی می توان محیطی آرام و صد البته تمیز برای مشتریان فراهم نمود.

5. مورچه

مورچه ها در هر جای دنیا به صورت پراکنده هستند. برای همین امکان نفوذ آن ها به رستوران ها و فست فودها بسیار زیاد است. وجود مورچه ها در محلی مثل رستوران ها به هیچ عنوان بهداشتی نخواهد بود و حتماً در صورت آلودگی محیط کاری شما به این حشره از سوی سازمان بهداشت مورد توبیخ قرار خواهید گرفت.

چرا که محیط هایی که با غذای انسان ها در ارتباط هستند باید به خوبی از هر نوع حشره و جانوری که انتقال بیماری را به همراه خواهند داشت پاک باشند. لذا یکی از راه ها برای جلوگیری از تکثیر مورچه ها در این فضا، سمپاشی رستوران است.

6. سوسک فاضلاب

یکی از کثیف ترین و چندش ترین نوع حشرات موذی سوسک فاضلاب است. این سوسک ها می توانند آلودگی های بسیاری را برای محیط رستوران به وجود آورند. لذا نیاز است که خیلی زود به فکر پاکسازی محیط از این سوسک ها باشید.

بهترین روش مقابله با حشرات و جانوران موذی در رستوران ها و فست فودها

به هیچ عنوان نمی توان با وجود حشرات و جانوران موذی انتظار داشت که مشتریان زیادی به رستوران ما آمده و به خاطر کیفیت غذا، بهداشت را نادیده بگیرند. برای همین باید حتماً فکری جدی برای آن ها کرد. محیط رستوران و فست فود شما باید عاری از هر گونه حشره و آفتی باشد.

برای همین نیاز است که از روش مناسبی برای مبارزه با آن ها استفاده شود. بهترین راهکار در این زمینه سمپاشی رستوران می باشد. از این رو توصیه می شود خیلی زودتر از آن چه که اعتبار رستوران شما زیر سوال برود به فکر راه چاره باشید. سمپاشی رستوران به صورت تخصصی و حرفه ای تنها راه چاره برای دفع حشرات و جانوران موذی است.

در این زمینه استفاده از سم های شیمیایی آن هم در محیط های حساسی مثل رستوران ها به هیچ عنوان صحیح نیست. سم های شیمیایی و اسپری های حشره کش اصلاً گزینه مناسبی برای محیطی که غذا در آن طبخ می شود نخواهند بود. این مواد شیمیایی می توانند تا مدت ها اثرات سوء خود را روی افراد و همچنین غذاهای پخته شده در آن فضا به جا بگذارند.

برای همین در واقع استفاده از مواد و سم های شیمیایی به نوعی بازی با سلامت کارکنان رستوران و نیز مشتریانی است که در این رستوران به خوردن غذا می پردازند. علاوه بر آن بسیاری از شرکت های سمپاشی در تهران در این زمینه از موادی نامناسب استفاده خواهند کرد.

استفاده از مواد نامناسب ضمن بیماری ها و آسیب هایی که برای سلامت افراد خواهند داشت در زمینه از بین بردن حشرات و جانوران موذی هم عملکرد مطلوبی به همراه ندارد. در واقع عدم شناخت کافی از هر نوع حشره و آفت باعث می شود که برای از بین بردن آن ها از روشی نامناسب و موادی ناموثر استفاده شود. از این رو حشرات و آفات نه تنها از بین نخواهند رفت بلکه قوی تر می شوند.

در واقع این کار باعث می شود که این موجودات نسبت به سم ها مقاوم تر شوند و به همین دلیل بعد از آن از بین بردن این حشرات و آفات به کار دشوارتری تبدیل می شود. لذا توصیه می شود در زمینه سمپاشی رستوران حتماً به یک شرکت معتبر و نام آشنا اعتماد کنید. این کار باعث شده که نتیجه کاملاً رضایت بخش و مورد انتظار باشد.

اما از کجا بفهمیم یک شرکت سمپاشی فست فود گزینه مناسبی برای سمپاشی رستوران و فست فود به شمار می رود. به طور کلی یک شرکت سمپاشی معتبر باید دارای یک سری از ویژگی ها باشد. در ادامه با هم این ویژگی های را بررسی خواهیم نمود:

ویژگی های بهترین شرکت سمپاشی رستوران و فست فود

لوگو سمپاش باشی1. دارای مجوز از سوی سازمان بهداشت

برای آن که بتوان به یک شرکت سمپاشی فست فود اعتماد کرد نیاز است که شرکت مورد نظر دارای مجوز باشد. شرکتی که از سوی وزارت بهداشت موفق به کسب مجوز شده باشد بی شک در این زمینه تخصص کامل را داشته و برای از بین بردن حشرات مختلف بهترین مواد را به کار می گیرد. برای همین راحت تر می توان به آن اعتماد کرد.

2. استفاده از سم مناسب

همان طور که گفتیم سم های شیمیایی می توانند برای سلامت انسان ها بسیار خطرآفرین باشند و همچنین ممکن است چندان هم در دفع حشرات و جانوران مختلف موثر نباشد. لذا بهترین کار استفاده از مواد اورگانیک و طبیعی است.

این مواد ضمن عملکردی مطلوب در پاکسازی محیط، هیچ خطری را برای انسان ها به همراه نخواهند داشت. علاوه بر آن در صورت استفاده از مواد گیاهی نیازی به تخلیه محیط نیست. این موضوع برای فضاهایی مثل رستوران ها و فست فودها که امکان تعطیلی آن ها وجود نخواهد داشت بسیار مهم است.

به کمک مواد طبیعی سمپاشی فست فود و سم پاشی رستوران به کاری آسان تبدیل می شود. چرا که حتی پس از سمپاشی هم نیازی به شستشوی وسایل نخواهد بود.

3. در نظرگیری قیمتی مناسب جهت هزینه سمپاشی رستوران

خیلی از شرکت های سمپاشی به دلایلی مختلف و بی اهمیت سعی در بالا بردن هزینه سمپاشی فست فود خواهند داشت. این در حالی است که یک شرکت حرفه ای و منصف همواره به صورت شفاف تمامی موارد و هزینه ها را بیان خواهد نمود. لذا شما می توانید به خوبی از هزینه ها اطلاع پیدا کرده و راحت تر به شرکت مورد نظر اعتماد کنید.

4. ارائه مشاوره رایگان

خیلی از افراد ممکن است در زمینه سمپاشی رستوران اطلاعاتی کافی نداشته باشند و برای همین دچار سردرگمی شوند. از این رو یک شرکت معتبر در زمینه سمپاشی رستوران و فست فود به خوبی در این زمینه به مشتریان خود مشاوره ای بی طرف و رایگان ارائه خواهد نمود. این کار باعث می شود که راحت تر بتوان در این زمینه تصمیم گیری کرد.

5. ارائه ضمانت نامه

شرکتی که در زمینه سمپاشی رستوران و فست فود دارای تخصص کافی باشد بی شک به نتیجه کار خود کاملاً مطمئن است. از این رو در قبال کار خود به مشتریان ضمانت نامه خواهد داد. با این کار حتی مشتریانی که برای بار اول هم قصد دریافت خدمات سم پاشی فست فود را داشته باشند می توانند به شرکت مورد نظر اعتماد کنند.

مجموعه سمپاش باشی بهترین شرکت سمپاشی رستوران و فست فود

بی شک بهترین گزینه برای انجام خدمات سم پاشی فست و فود و رستوران شرکت سمپاش باشی است. این شرکت تمامی آن چه که شما از یک شرکت سمپاشی حرفه ای انتظار دارید را داراست.

در واقع شما با سپردن امور سمپاشی رستوران می توانید کاملاً از نتیجه کار آسوده خاطر باشید. شرکت سمپاش باشی در این زمینه به خوبی امتحان خود را پس داده و تا به حال توانسته در طی مدت فعالیت خود رضایت شمار زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. اما با این حال ممکن است خیلی از افراد با خود بگویند چگونه از بین این همه شرکت سمپاشی می توان به این مجموعه اعتماد کرد. در ادامه پاسخ این سوال را خواهیم داد:

چرا مجموعه سمپاش باشی ؟

  1. شرکت سمپاشی سمپاش باشی یک شرکت کاملاً قانونی و دارای مجوز از سوی وزارت بهداشت است.
  2. این شرکت دارای نیروهایی کاربلد و متخصص است و از این رو سمپاشی محیط های مختلف اعم از سمپاشی به بهترین شکل انجام خواهد شد.
  3. شرکت سمپاش باشی از موادی کاملاً گیاهی و اورگانیک در زمینه پاکسازی محیط از حشرات و جانوران موذی استفاده می کند و از این رو کوچکترین آسیبی ناشی از مواد شیمیایی شما و دیگر افراد رستوران را تهدید نمی کند.
  4. هزینه سم پاشی فست فود توسط این مجموعه کاملاً مقرون به صرفه و مناسب است. به همین دلیل شما می توانید با حداقل هزینه از خدمات حرفه ای سمپاشی رستوران و فست فود بهره مند شوید.
  5. شرکت سمپاش باشی به مشتریان خود ضمانت نامه خواهد داد. این موضوع باعث شده به راحتی بتوان به این مجموعه اعتماد کرد.
  6. یکی دیگر از ویژگی های مجموعه سمپاش باشی را می توان خدمات سریع آن دانست. در واقع به محض تماس با این شرکت، نیروهای آن در محل اعزام خواهند شد و برای همین شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن از خدمات سمپاشی رستوران توسط این مجموعه بهره مند شوید.

سمپاشی سوسک ریز در تهرانهزینه سمپاشی رستوران و فست فود

این روزها یکی از مهم ترین موارد در انتخاب هر مجموعه سمپاشی، هزینه سم پاشی رستوران توسط مجموعه مورد نظر است. به نوعی این مورد می تواند در انتخاب افراد بسیار موثر باشد.  واقعیت آن است که هزینه این کار توسط هر شرکتی متفاوت از دیگری است. عوامل مختلفی در این زمینه موثر هستند و برای همین نمی توان به طور دقیق هزینه سمپاشی رستوران ها را تعیین نمود.

در این بین برخی از شرکت ها برای جلب مشتری و ارائه خدماتی ارزان تر، به سراغ مواد و سم های بی کیفیت خواهند رفت. از این رو به هیچ عنوان صرفاً به دلیل قیمت پایین به یک شرکت اعتماد نکنید.

در کل هزینه سمپاشی رستوران و هر محیط دیگری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

1. نوع حشره مورد نظر

پیش از هر چیزی باید مشخص شود که قرار است در محیط سمپاشی مناسب با چه حشره ای صورت گیرد. از آن جایی که هر حشره نیازمند مواد خاص خود می باشد باید نوع آلودگی محیط تشخیص داده شود. از این رو نیاز است که برای تعین هزینه سم پاشی فست فود پیش از هر چیزی نوع حشره مورد نظر مشخص شود.

2. مساحت رستوران مورد نظر

مساحت رستوران و فست فود مورد نظر از دیگر عواملی است که سبب تغییر قیمت سم پاشی فست فود خواهد شد. طبیعی است که هر چه فضای مورد نظر بزرگ تر باشد به سم بیشتری برای پاکسازی فضا نیاز است و البته نیروهای به کار گرفته شده نیز بیشتر خواهند بود. برای همین هزینه ها نیز با افزایش رو به رو خواهند شد.

3. نوع سم مورد استفاده

هر شرکت در زمینه سمپاشی، مواد خاص خود را به کار می گیرند. این مواد از نظر قیمت با هم متفاوت خواهند بود و برای همین مسلم است که این تفاوت قیمت مواد در هزینه سمپاشی فست فود تأثیرگذار خواهد بود.

با تمامی این موارد شرکت سمپاش باشی همواره سعی نموده ضمن استفاده از مرغوب ترین مواد، مناسب ترین قیمت را برای هزینه سمپاشی رستوران در نظر بگیرد تا افراد به راحتی بتوانند از این خدمات بهره مند گردند.

نحوه استفاده از خدمات مجموعه سمپاش باشی 

برای استفاده از خدمات سمپاشی رستوران توسط تیم سمپاش باشی تنها کافی است با این مجموعه تماس بگیرید. تیم سمپاش باشی به محض دریافت آدرس خیلی زود خود را به محل شما خواهند رساند. رستوران شما توسط تیم سمپاش باشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بعد از تعیین مواردی چون نوع آلودگی محیط، میزان آلودگی، مساحت فضای رستوران و مواردی این چنینی هزینه سمپاشی رستوران برآورد خواهد شد.

پس از آن در صورت تأیید شما عزیزان به عنوان کارفرما، کار توسط تیم حرفه ای سمپاش باشی استارت زده خواهد شد. این کار در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و به هیچ عنوان خللی در روند کاری رستوران و فست فود به وجود نخواهد آمد.

با شرکت سمپاش باشی شما عزیزان می توانید از خدمات سمپاشی فضاهای مختلف اعم از سمپاشی رستوران و فست فود، سمپاشی بیمارستان و محیط های درمانی، سمپاشی آپارتمان ها، سمپاشی ساس، سمپاشی موریانه، سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه و… بهره مند گردید.

راهکارهایی به منظور جلوگیری از آلودگی محیط رستوران به حشرات و جانوران موذی

بعد از سمپاشی رستوران و فست فود نیاز است که با استفاده از راهکارهایی از آلودگی دوباره محیط به حشرات و جانوران موذی جلوگیری کنید. در وهله اول باید بررسی کنید که از چه راه هایی امکان ورود حشرات و جانوران موذی به محیط رستوران یا فست فود شما وجود خواهد داشت.

پس از آن به کمک مصالح مناسب اقدام به پوشاندن درزها و شکاف ها نمایید. با این کار به خوبی می توان مانع از ورود آفات به درون رستوران شد. گرما، رطوبت و وجود مواد خوراکی شرایطی ایده آل را برای زندگی حشرات و جانوران موذی فراهم خواهد نمود. لذا در نظرگیری راهکارهایی که در ادامه آورده شده اند به شما در جلوگیری از ورود آفات کمک خواهند کرد:

  1. مرتب محیط رستوران و فست فود را تمیز و نظافت کنید.
  2. حتماً برای زباله ها و پسماندهای غذا از کیسه های مخصوص و سطل های درب دار استفاده کنید. به محض پر شدن، آن ها را از محیط آشپزخانه و رستوران خارج کنید و اجازه ندهید در فضا برای مدتی طولانی باقی بمانند.
  3. درب های کشویی برقی و اتوماتیک بهترین گزینه برای ورودی رستوران ها هستند. با استفاده از این درب ها بهتر می توان از ورود حشرات و جانوران مختلف به درون فست فود جلوگیری کرد.
  4. با استفاده از درزگیر کلیه درزها و شکاف پنجره ها را بپوشانید و برای پوشاندن پنجره ها، هواکش ها و سیستم تهویه از توری استفاده نمایید.
  5. حتماً با بست های مناسب دریچه ها و راه های نفوذ و فاضلاب ها را بپوشانید.
  6. سوسک های ریز به راحتی در بخش هایی مثل سطوح آماده سازی میز غذا انتشار پیدا می کنند. به همین دلیل توصیه می شود حتماً پس از پایان کار اقدام به نظافت میز کار نمایید، ظرف های آلوده را بشویید و مواد غذایی ریخته شده در دور و اطراف را جمع کنید.

 

با شرکت سمپاش باشی رستوران و فست فودی تمیز و بدون هر نوع آفت و حشره ای داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *